Cloud-løsninger til nutidens printlandskab
Fremkomsten af hybridarbejde har drevet en stille revolution i mange virksomheder. Medarbejdere arbejder nu ofte fra flere forskellige steder, herunder på kontoret, hjemme, på fælles arbejdspladser eller endda på rejser med mobile enheder.
Kombineret med den næsten universelle indførelse af cloud-løsninger og stigende digitalisering og automatisering har medarbejderne nu enestående muligheder for at behandle dokumenter på måder, der fungerer for dem.
Det er afgørende for effektive forretningsprocesser at kunne printe på forskellige printere på forskellige steder og scanne fortrolige dokumenter sikkert, hvilket muliggør effektiv arkivering, hentning og lagring af dokumenter uden at gå på kompromis med informationssikkerheden.
Som markedsførende inden for printadministration og dokumenthåndtering er vi opmærksomme på print- og scanningsadfærd på arbejdspladsen, og at kontormedarbejdere ikke altid udnytter deres organisationers eksisterende cloud-løsninger fuldt ud – og det samme gælder for brugen af alle funktionerne i deres printere og scannere. Det betyder, at de investeringer, virksomhederne har foretaget i cloud-teknologi, ikke maksimeres.
Ved at foretage enkle ændringer i, hvordan enkeltpersoner printer og scanner, kan virksomheder øge produktiviteten og spare tid på besværlige og gentagne opgaver og samtidig forbedre informations- og dokumentsikkerheden. At blive en mere effektiv organisation kan også understøtte virksomheden i at opnå deres mål for bæredygtighed.