Brugen af digitale medier stiger fortsat drastisk over hele verden. For at sætte et tal på denne vækst var der en gennemsnitlig stigning på 13 % i budgettet for digital markedsføring mellem 2019 og 20201. Desuden er der ikke noget, der tyder på, at denne tendens vil blive mindre kraftig inden for en overskuelig fremtid.
På grund af en kombination af teknologiske fremskridt, ændringer i den måde, vi arbejder på i dagligdagen, og stigningen i fjernarbejde i 2020, læser, køber og arbejder vores kunder mere online, end de nogensinde har gjort før.
Artikel
Sådan kan imagePRESS C170-serien hjælpe jer med at imponere kunderne, uden at I ruineres
Følg ikke bare strømmen
Som virksomhed ville det være nemt at se dette som det grønne lys til at investere mere af jeres markedsføringsbudget på disse populære digitale kanaler. Især med penge, der sidder strammere end nogensinde, og mange virksomheder, der står over for nedskæringer i marketingbudgettet.
Men før I hopper med på denne konklusion, kan det være umagen værd at holde en tænkepause. At gøre det, som alle andre gør, er en nem måde, hvorpå jeres budskab kan gå tabt blandt alle de andre derude fra de forskellige konkurrenter.
En af grundene til, at personligt print er så effektivt i dag sammenlignet med digitale løsninger, er, at kunderne får mindre af det. I modsætning til de hundredvis af e-mails, der blokerer deres indbakker, vil kunderne sandsynligvis kun modtage en håndfuld printet materiale om ugen.
Vær Rasmus Modsat
Ved at følge det velkendte marketingordsprog "when everyone else zigs, zag" – "Når alle andre går den ene vej, gå da den anden vej" – vil I sandsynligvis finde mere værdi ved at gå over til printmedier. Dette er et direkte, håndgribeligt og effektivt alternativ, så I kan engagere jeres kunder og gøre et varigt indtryk med printmedierne.
Men for at bevare følelsen af højere værdi, der kommer fra knaphed, er det vigtigt, at de aktiver, I producerer, opfattes som førsteklasses kvalitet, ellers ender de i papirkurven så hurtigt som enhver e-mail. Undersøgelser fortæller os, at kvaliteten af printkommunikation, fra medietypen til designet, har stor betydning for, hvor effektiv den er.
For at inspirere jer og demonstrere den form for engagement, der kan opnås med print, skal I se på et par eksempler, der er blevet internationalt anerkendt, direct mail-brevet med Mercedes-hologrammet2 og den husstandsomdelte reklame Ford Ranger: "How to break up with your Ford Ranger"3. Begge dele fremhæver begrænsningerne i en-dimensionel e-mail i forhold til meget alsidige printkampagner.
Den omkostningseffektive imagePRESS C170-serie
En af de vigtigste overvejelser, der traditionelt har holdt printinvesteringer tilbage, er budgettet. Reducerede produktionsomkostninger var nok den vigtigste tiltrækningskraft hos digitale medier, da denne mulighed først meldte sig på banen. Vi kan forstå, at I måske er tilbageholdende med at overveje at investere i printløsninger af høj kvalitet, hvis I er afhængige af dyre outsourcingpartnere til produktion. Men der er nu en rigtig god måde at løse dette problem på.
Jeres virksomhed kan spare penge og producere kvalitetsaktiver internt ved at investere i imagePRESS C170-serien fra Canon. Dette er en avanceret løsning, der tilbyder den kontorfunktionalitet, I forventer af en "arbejdshest"-printer med ekstra finishing-muligheder. Ganske enkelt giver den jer det bedste fra begge verdener: En økonomisk hverdagsprinter, men også en printer, der leverer den slags output i høj kvalitet, der gør det muligt at udvide jeres udbud med professionelt print.
Kvaliteten er virkelig så god, at I kan bruge imagePRESS C170-serien til at markedsføre jeres produkter og services til imponerede kunder uden at skulle outsource printproduktion til jeres sædvanlige leverandør.
Og endnu bedre er det, at porteføljen af produkter i imagePRESS C170-serien er designet til at tilbyde et bredt udvalg af funktioner, der opfylder jeres individuelle forretningsbehov. Serien er designet til at levere ensartede print i levende farver med høj opløsning, så I kan opnå de mest effektive og engagerende resultater. Vores udvalg tilbyder den teknologi, I har brug for til at skabe alsidige, sjove og spændende print, der dækker alt fra plakater til skræddersyet emballage.
Centrale funktioner i imagePRESS C170
Med FOGRA-akkrediterede kvalitetsmærkefarver, der gengives ensartet på tværs af flere job over længere tid, er der garanti for et højt niveau af finish for alle jeres projekter. I får også glæde af uovertruffen alsidighed. Opret særlige formater, herunder A4- og A3-standardformat, kuverter, medier op til 350 g/m2 og funktioner til lange ark op til 1.300 mm. Nyd lige så stor fleksibilitet med teksturer, vælg mellem blankt papir, silkepapir, almindelige og teksturerede medier, variable data og et omfattende udvalg af professionelle in-line-finishing-funktioner.
Hvis I vil vide mere om, hvad imagePRESS C170-serien fra Canon kan gøre for jeres virksomhed, kan I tage et kig i porteføljebrochuren.
Relaterede produkter og løsninger
-
Digitalt Farveprint
imagePRESS C170
Fra små og mellemstore virksomheder til interne printmiljøer – fremstil en lang række kreative applikationer, og flyt jeres grænser med imagePRESS C170. -
Multifunktionsfarveprintere
imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serien
Håndtér og behandl dokumenter hurtigere og mere sikkert med vores avancerede, smarte A3-farvemultifunktionsprintere. -
SOFTWARE
Cloud Workspace Collaboration: Procesautomatisering
Registrér dokumenter, og find lynhurtigt den information, du behøver – uanset om du arbejder på kontoret, derhjemme eller på farten.
Se mere
- https://www.mediavalet.com/blog/digital-marketing-statistics/
- https://www.printpower.eu/case-studies/mercedes-hologram/
- http://www.bestadsontv.com/files/print/2017/Dec/91297_JWT%20Ford%20Ranger%20DM%20BoardV2.jpg