Administrerede cloud-services
Opnå forretningsmæssig succes med teknologi til kontorarbejdspladser, der anvender markedsførende optimering af aktiver og services med virksomhedssupport.
Med det pludseligt stigende behov for fjernarbejdspladser er det nu tid til at forbedre jeres processer for at beskytte virksomheden fremover.
Læs Canons guide for at finde ud af, hvordan I gør jeres digitale transformation til en succes.
En verdensomspændende hændelse, som ingen af os kunne have forudset, har tvunget mange virksomheder til at finde hurtige løsninger til fjernarbejde. Virksomheders niveau af løsningsorientering vil afhænge af, hvor langt de var på deres digitale transformationsrejse forud for dette, men veletableret eller ej, fjernarbejde vil blive en langsigtet virkelighed for os alle. Efterhånden som regeringers påbud og restriktioner over hele verden begynder at ændre sig, bliver behovet for fleksibilitet i jeres arbejdsmetoder mere og mere afgørende, så I skal sikre jer, at jeres infrastruktur vil være klar til at opfylde disse langsigtede behov.
Inden for dette skal I overveje, ikke kun den teknologi, I bruger, men også hvordan denne teknologi kan påvirke driften af jeres virksomhed positivt og den måde, som både jeres medarbejdere og kunder interagerer med den på. Idealet er at skabe en strøm af stadig mere effektive og produktive processer, der danner grundlaget for den fortsatte vækst gennem mere fleksible arbejdsformer.
Så hvor skal I begynde? Planlæg og prioritér. Husk, digital transformation er en rejse, ikke en destination. I har simpelthen ikke tid eller ressourcer til at forsøge at transformere hele organisationen på én gang, og den vej har heller aldrig vist sig at være vellykket. Jeres nødplan for fjernarbejde fokuserer sandsynligvis på grundlæggende kommunikation, samarbejde og dokumentadgang. I skal nu vende jer mod de mest forretningskritiske processer, f.eks. økonomi, jura og HR.
Hvordan håndterer I i øjeblikket opgaver som f.eks. onboarding af nye medarbejdere eller kunder, gennemgang af kontrakter eller håndtering af betalinger inden for rammerne for fjernarbejde? Hvilke enheder har jeres team adgang til for at aktivere disse processer? Jeres medarbejdere skal kunne administrere scanning og overførsel af dokumenter til cloud'en samt godkendelse og behandling af vigtige dokumenter, f.eks. fakturaer, kontrakter osv., uanset hvor de befinder sig. Så se på jeres arbejdsgange og den teknologi, I leverer til at muliggøre disse arbejdsgange. Hvor kan I digitalisere eller automatisere dele af eller alle disse processer for at gøre fjernadministration nemmere? Hvor kan I reducere manuel administration og frigøre tid til mere givende opgaver? Kan I strømline aktuelle systemer? Kan I aktivere digitale protokoller, så I både styrker sikkerheden for jeres virksomhedsdata og giver jeres team større synlighed over de data, I har, så I kan holde styr på compliance?
Der er meget at overveje her, men hvis I tænker på det ud fra jeres kunders og medarbejderes oplevelse på hvert berøringspunkt, bør I kunne designe noget, der fungerer fra første færd. Helt enkelt skal optimering af forretningsprocesser og kundeoplevelsen gå hånd i hånd. I har brug for processer, der er intuitive og fleksible, så information kan flyde problemfrit, og jeres arbejdsstyrke er glad og produktiv. I vil gøre det nemt for jeres team at udføre deres arbejde på den mest effektive måde. Det betyder, at muligheden for menneskelige fejl reduceres, og at der fokuseres mere på kundeservice.
Fordelene ved at optimere jeres processer slutter ikke bare med produktivitet og effektivitet. Når I har styr på administrationen af jeres forretningskritiske information, fokuserer I ikke længere på dokumenter, men låser op for mulighederne med data. Introduktionen af cloud-baserede, digitale værktøjer betyder, at data ikke kun kan lagres, men også udnyttes til at give indsigt i forretningen.
Med større indsigt og analyser af jeres virksomhed kan I forbedre jeres arbejdsmetoder løbende, samtidig med at I træffer velinformerede beslutninger om jeres strategier. I kan begynde med at generere endnu mere viden om kunderne og skræddersy jeres opsætning i overensstemmelse med deres behov. Det betyder ikke blot forbedringer af virksomhedens overordnede ydeevne, men I har nu også fleksibiliteten og skalerbarheden til hurtigt at tilpasse jer til det, som den omskiftelige fremtid kan medføre.
Opnå forretningsmæssig succes med teknologi til kontorarbejdspladser, der anvender markedsførende optimering af aktiver og services med virksomhedssupport.
Anvend en kundeorienteret, omkostningsbesparende tilgang fra en cloud-baseret platform.
Dokumenthåndteringsløsninger til virksomhedens daglige udfordringer.
Opnå højere produktivitet, og styr omkostningerne ved at strømline dokumentworkflows med én management-løsning.
Ingen af os kan med sikkerhed vide, hvad der vil ske med vores virksomheder, men med den omskiftelige globale situation, vi befinder os i, er tiden nu inde til permanent at skabe mere fleksibilitet i vores arbejdspraksis
Sådan kan cloud-teknologi hjælpe virksomheder med at overvinde udfordringerne i forbindelse med 'det nye normale'
Når vi ser på forretningsverdens fremtid og de ændringer, der påvirker nutidens globale arbejdsstyrke, behøver vi gentænke begrebet 'arbejdsplads'.
Cloud computing ændrer vores liv på mange måder, og teknologien vil bestå, også i fremtiden.