Direct Mail-print
Maksimal effekt, minimale omkostninger. Print små oplag på en rentabel måde, og gør mailkampagner endnu mere målrettede.
Sådan giver print nyt liv til multi channel-kampagner
Oplev, hvordan print kan skabe kontakt til forbrugerne og forøge responsraterne i den "digitale detox"-tidsalder med Canons rapport om kampagnemateriale.
Der er to tendenser, der for nylig er dukket op inden for marketing: den voksende mistro i forhold til digital tilstedeværelse i vores liv og den stigende dokumentation for printets evne til at skabe følelsesmæssigt engagement mellem et brand og dets målgruppe. Disse tendenser har givet marketingafdelinger en erkendelse af, at digitale kanaler alene ikke er nok til at opbygge spændende kampagner, og at print kan bruges som et supplement til den digitale tilstedeværelse.
Dette giver et væld af muligheder. Marketingafdelinger og printleverandører kan samarbejde om multi channel-kampagner og kombinere alle de største fordele ved print med alle fordelene ved digitalisering, dvs. muligheden for at henvende sig til kunderne med tilpasset indhold, der er skræddersyet til netop deres profil, på hvert eneste trin af kundens rejse.
Printteknologiens fremtid består af intelligent brug sammen med individuelle data for at levere tilpasset kampagnemateriale, som løfter brugeroplevelsen og giver højere responsrater. For virksomhederne betyder det, at alt, hvad der kan gøres personligt online, nu kan gøres personligt med print. Det er det, Canon kalder "Programmatisk print".
I denne rapport undersøger Canon, hvorfor brandejere og forbrugere ændrer syn på digital markedsføring, og hvordan programmatisk print maksimerer printets indflydelse på multi channel-kampagner.
Maksimal effekt, minimale omkostninger. Print små oplag på en rentabel måde, og gør mailkampagner endnu mere målrettede.
Transformér jeres forretning med strategiske brancherapporter, værktøjer og træning, så I kan imødekomme behovene fra et dynamisk marked.
Innovative printløsninger, der tilbyder en mere dynamisk og omkostningseffektiv tilgang til print af magasiner, og som giver flere læsere.