"Det vi ser er, at vores kunder går fra batchbehandling af store partier til on-demand og digital behandling."
I mere end 150 år har Rotaform været leverandør af transaktionsbaseret kommunikation i Holland, og er nu landets største leverandør.
KUNDECASE
I mere end 150 år har Rotaform været leverandør af transaktionsbaseret kommunikation i Holland, og er nu landets største leverandør.
Virksomhedens kunder fra finansielle tjenesteudbydere til telekommunikationsvirksomheder har outsourcet deres store transaktionsbaserede kommunikation til Rotaform i helt op til 25 år. Rotaform har opbygget tillid og et stærkt ry ved konstant at forny sig med henblik på at forbedre sin service og levere større effektivitet, fleksibilitet og kortere leveringstider.
I løbet af de sidste to årtier er kundeoplevelsen blevet en central konkurrencefordel på modne markeder. Men det er et landskab i rivende udvikling, hvilket gør det udfordrende at være på forkant med kundernes forventninger. Udviklingen af digitale teknologier har lagt pres på virksomhederne til at tilpasse sig hurtigt ved at tilbyde digitale kommunikationskanaler og give en hurtigere og mere interaktiv oplevelse.
Som leverandør af kundekommunikation var Rotaform nødt til at være på forkant med digital transformation og innovation inden for kundekommunikation, så virksomheden kunne tilbyde sine kunder den bedste service. Rotaform havde brug for at finde en partner, der kunne levere markedsførende teknologi og gøre det muligt for Rotaform at blive ved med at udvikle sig i overensstemmelse med landskab for kundeoplevelser.
"Det vi ser er, at vores kunder går fra batchbehandling af store partier til on-demand og digital behandling."
Canon samarbejder med flere leverandører af individuelle kundekommunikationsløsninger end nogen anden forhandler og har et mangeårigt partnerskab med Quadient, der er markedsførende på området.
Canon har over ti års erfaring med at implementere sine kundekommunikationsløsninger i et stort omfang og er brancheeksperter i procesudvikling og orkestrering af disse løsninger.
Canon har de nødvendige ressourcer og arbejdskraft til at levere implementerings- og supporttjenester via projekter eller udlån.
Derudover er Canon også en førende professionel producent af printhardware. Det betød, at Rotaform nemt kunne investere i et end-to-end økosystem af teknologier til at understøtte sin forretning, fra løsninger til at styre og skabe kundekommunikation til hardwaren til fysisk at producere dem.
Udover software investerede Rotaform også i en flåde af professionelle inkjet-printerenheder fra Canons ColorStream-, VarioStream- og VarioPrint-serier. Enhederne gjorde det muligt for Rotaform at producere kundekommunikation i høj kvalitet, der opfylder kundernes behov for direct mail.
Canon har et komplet økosystem af hardware, software og tjenester, som tilsammen udgør vores Digital Transformation Services-tilbud. Disse komponenter arbejder sammen om at forbedre integrationen mellem papir og digital kommunikation og samle digitale og manuelle processer problemfrit.
Som Canons partner har Rotaform adgang til dette økosystem af innovative teknologier, som gør det muligt for virksomheden at understøtte kundernes løbende digitale transformation og hele tiden udvikle sig med henblik på at opfylde deres behov.
Rotaforms kunder ønskede i stigende grad mere direkte kontrol over deres kommunikation, så de kunne foretage hurtige ændringer. Canon har hjulpet Rotaform med at udvikle udbuddet over tid, hvilket giver slutbrugerne en stigende grad af autonomi.
Canon har mange års erfaring inden for kundekommunikationsstyring, herunder mange års dokumenteret succes med implementering af sine kundekommunikationsløsninger i store omfang. Som følge heraf kan Canon yde ekspertvejledning og rådgivning, der hjælper Rotaform med at nå sine strategiske mål.
Canon opererer som uafhængig leverandør af mere software til styring af kundekommunikation end nogen anden konkurrent og har tætte relationer til branchens ledere, såsom Quadient. Med sine mange års erfaring med disse teknologier kan Canon bedre understøtte Rotaform og give hurtigere løsninger til et hvilket som helst problem.
Canon er kendt for sin professionelle printhardware, og Rotaform var imponeret over Canons enheders udskriftskvalitet og driftssikkerhed, der sikrer høj oppetid og giver Rotaform mulighed for at producere printkommunikation i høj kvalitet til sine kunder.
Canon fungerer som et enkelt kontaktpunkt for Rotaform, når det drejer sig om rådgivning, support eller implementering af egne og partneres teknologier. Dette gjorde det muligt for Rotaform at overdrage enhver fejlfindingsproces til Canon i stedet for at skulle administrere flere leverandører.
"Vi udfordrer ofte Canon, og de gør et godt stykke arbejde med at rådgive, implementere og overføre viden, så vi selv kan tage det næste skridt. Det har fungeret rigtig godt i mere end 16 år!"
Gør det muligt for virksomhedsbrugere at producere og hurtigt levere datadrevet kommunikation.
Automatisér og centralisér produktionen af forretningskritiske dokumenter.
Hjælper jeres kunder med at skille sig ud på et marked med mange aktører.