3 ÅRS LAMPEGARANTI
Køb og registrér en kvalificeret Canon-projektor, og anmod om 3 års lampegaranti for din Canon-projektor.
*Gælder for berettigede produkter nedenfor
Registrér din 3 års garanti
Kampagnen er udløbet. Alle køb efter d 29. februar 2020 er ikke omfattet af kampagnen. Alle køb inden d. 29. februar 2020 er stadig omfattet af kampagnen, men skal være registeret inden for 60 dage efter køb.
Kompatible produkter
Udvalgte XEED-projektorer
Dette omfatter også alle XEED Medical-modeller.
Udvalgte LV-projektorer
Ofte stillede spørgsmål:
Vi bestræber os på at levere den nye projektorlampe inden for 10 arbejdsdage efter modtagelse af en gyldig anmodning.
Når du har tilmeldt dig Canons kampagne med 3 års projektorgaranti, vil alle anmodninger om yderligere oplysninger blive sendt til dig via e-mail.
Hvis du vil have mere detaljerede oplysninger, eller hvis der er et problem med din anmodning, skal du klikke HER og bruge dine personlige loginoplysninger, som du fik på e-mail, da vi modtog din anmodning.
Canon accepterer følgende som købsbevis: En gyldig kvittering, onlinebestilling eller faktura.
Du kan kun uploade i formaterne JPG, TIF og PDF, og din fil må ikke være større end 4 MB.
Du kan finde flere oplysninger om, hvordan du gør dette, i vores video, 'Overførsel af dine dokumenter'
Undtagelserne omfatter kort følgende:
1. Produkter, som ikke er en del af kampagnen (se den komplette liste over kampagneprodukter herover)
2. Produkter, der er købt uden for kampagneperioden eller uden for kampagneområdet
3. Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til "parallelle/grå" produkter, som er originale Canon-produkter, der sælges uden for det tilsigtede marked til nedsat pris). Se afsnittet nedenfor for at få adgang til kontrol af serienummeret.
Du kan finde alle undtagelserne i vores Vilkår og betingelser.
Følg DETTE link for at finde serienummeret – siden viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt(er). Du må ikke forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Serienummeret sidder på selve produktet.
Der kan være en af følgende årsager:
• Brug de login-oplysninger, vi sendte til dig på e-mail på det tidspunkt, hvor du indsendte dit krav. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, skal du huske at se efter i din spam-mappe.
• Der skelnes mellem store og små bogstaver i dine loginoplysninger, så sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver).
• Hvis du har glemt din adgangskode, kan du vælge at nulstille den HER.