Omkostningsbesparelser
Eliminerer behovet for dyr IT-infrastruktur eller specialiserede ressourcer.
CCM (Customer Communications Management (kundekommunikationsservices)) Online er mere end blot forbedret dokumentproduktion; det er et skridt i retning af en kundeorienteret, fuldt reglementeret og omkostningsbesparende tilgang til at forbedre kundens oplevelse.
Integreret administration af processer og kanaler kan åbne op for en ny dialog til din virksomhedskommunikation. Flyt over til en fuldt administreret, cloud-baseret service, og gør brug af Canons unikke CCM-kundeapplikation.
Behandlingen strømlines ved at forfatte kommunikation, der er klar til den ønskede type levering, fra de modtagne kundedata-filer.
Klargjorte filer er tilgængelige til at blive leveret tilbage til kunden for at gennemgå videre behandling og/eller levering til deres slutbruger-kunde.
Brug mere tid på at koncentrere dig om kerneaktiviteterne ved at outsource produktion og levering af print og post til Canons ekspertteams.
Fuldt formateret kommunikation når ud til slutbruger-kunder via e-mail med sporing for at sortere rapporter om afviste mails.
Sørg automatisk for, at al kommunikation kommer igennem med levering af udskriftsklare filer, hvis mails er blevet afvist eller mislykkedes efter flere forsøg.
Canon administrerer det data, I modtager, som behandles, omdannes til kommunikativt output og bliver hostet sikkert i skyen.
Vores medarbejdere er utroligt dygtige, når det drejer sig om at omdanne data til personlig, målrettet og reglementeret kommunikation.
Den sikre fjernadgang giver en CCM-løsning uden dyre licenser eller fysisk tilstedeværende specialister.
- Markus Stricker, administrerende direktør, MSPNye systemer, som f.eks. Canons kommunikationsplatform, er uundværlig for at beholde eksisterende kunder og skabe nye.
Udforsk nye måder at kommunikere med kunderne på via vores digitale kommunikationsløsninger.