En kundetilpasset tjeneste
Dokumenthåndtering, der er skræddersyet til jeres behov af Canon Shared Service Centres.
Maksimér den strategiske, økonomiske, driftsmæssige og immaterielle værdi af jeres virksomhedskritiske dokumenter for at forbedre virksomhedens resultater.
Administrative Document Lifecycle Management-services er mere end blot dokumenthåndteringssupport. Fra oprettelsen til arkiveringen gør vi brug af professionel teknologi, processer og medarbejdere for at sikre fuld compliance af sikkerheds- og lovkrav og uddrage så meget værdi som muligt for at fremme virksomhedens resultater og vækst - i hele dokumenternes levetid.
Fra begyndelsen af dokumentets livscyklus kan I opnå en ensartet frembringelse eller indsamling af dokumenter og input og således strømline behandlingen.
Brug anerkendt dokumentdistribution til modtagere, printere, dokument- eller content management-systemer samt fysisk og digital arkivering af dokumenter.
Opbevar dokumenter sikkert med godkendt adgang, der muliggør nem søgning, visning, revidering, sporing, versionsstyring og genanvendelse af dokumentation.
Beskyt papirdokumenter og elektroniske dokumenter ved at arkivere dem til senere brug, eller destruér dem helt ved afslutningen af deres forventede levetid.
Opnå nem adgang til dokumenter og billeder via virksomhedens eksisterende programmer under fuld compliance med sikkerhedskravene.
Dokumenter behandles i det Canon Shared Service Centre, der passer bedst til jeres behov.
Vores erfarne og flersprogede operatører taler jeres sprog og leverer en uovertruffen service.
Alle administrerede data er fuldt compliant med de europæiske regler takket være sikker fjernadgang.
Øget effektivitet med automatiseret administration af fysiske og digitale datainput.
Forbedr medarbejdernes produktivitet ved at outsource dyre, arbejdskrævende opgaver.
Få kravene til print under kontrol med produktionstjenester i og uden for virksomheden.