Managed Service Operations
On Site Fleet Maintenance
Minimér nedetid, og maksimér medarbejdernes produktivitet med en tekniker på stedet.
Canons Onsite Fleet Maintenance-service tilbyder en eller flere fuldtidslignende teknikere til at levere en forbedret reparationsservice og løbende brugertræning i jeres eget miljø.
Ved at øge enhedens oppetid og reagere hurtigere får I den support, I har brug for til at optimere jeres flåde og hjælpe med at reducere nedetiden. Med flere tilgængelige enheder skaber dette mulighed for højere produktivitet og bedre slutbrugertilfredshed.
On site Fleet Operations
Stiller ressourcer til rådighed på stedet på fuld tid til at håndtere flådedriften, fra udskiftning af forbrugsstoffer til løsning af problemer, så jeres interne teams aflastes.
Når det drejer sig om printerflådedrift, vil I gerne have maksimal effektivitet. Men jeres interne teams bruger tid på at udskifte toner og papir, håndtere affald og forsøge at løse problemer på stedet. Det betyder, at de ikke optimerer flådens oppetid. Canons On-site Fleet Operations-service tilbyder on-site ressourcer til at tage sig af disse aktiviteter.
Enterprise Service Desk
Få ro i sindet med et enkelt kontaktpunkt for applikationssupport og fjernovervågning af hændelser.
I kan regne med et enkelt centralt sted til servicekommunikation. Enterprise Service Desk (ESD) Single Point of Contact (SPoC) giver servicepersonalet et komplet overblik over hver serviceanmodning og et mere jævnt workflow. Få en mere problemfri oplevelse på et tidspunkt, hvor I bare vil have et problem løst. Og med mange af automatikfunktionerne i Canons Integration and Portal Access kan job prioriteres og løses mere effektivt.
Administration af forretningsforhold
En dedikeret ressource til administration af jeres printinfrastruktur, der består af en kundeserviceadministrator
Denne service giver et enkelt kontaktpunkt til alle flådestyringsforespørgsler og hændelseseskaleringer. Dette omfatter rapportering om flådestyring, så I kan få mest muligt ud af jeres printløsning i overensstemmelse med jeres MPS-optimeringspolitik.
- Client Service Manager (CSM) – en dedikeret on-site-ressource, som vil være en SPOC for alle serviceforespørgsler, give eskaleringsstyring og et forbedret niveau af servicestyring ved at sikre, at aftalte SLA'er og KPI'er overvåges og opfyldes, herunder omfattende hændelsesstyring og problemeskalering.
Relaterede services
Det kan være en svær udfordring at drive en printflåde, især på mange lokaliteter. Vores udvalg af managed services hjælper med at levere optimal ydeevne.
Managed Fleet Services
En komplet servicepakke, der giver jer sikkerhed for, at flåden konstant er tilgængelig med minimal afbrydelse, har tilstrækkelig kapacitet og er beskyttet mod sikkerhedstrusler.