LØSNINGER

CLOUD CONNECTIVITY SOLUTIONS

Vidste du, at jeres Canon-multifunktionsprinter til kontoret leveres med effektive cloud-funktioner som standard?

Mød Canon Cloud Connectivity Solutions: Den nemme måde at frigøre det fulde potentiale i jeres Canon-flåde og få mere ud af jeres print- og scanningsinvesteringer.
E-signature

OVERSIGT

Hurtig forbindelse

Vores kontorprintere har indbygget cloud-print- og scanningspotentiale. Jeres potentiale? Problemfrit hybridarbejde og fleksibelt samarbejde.

I kan nemt printe fra og scanne til almindelige cloud-lagertjenester som f.eks. OneDrive for Business, Dropbox eller Google Drev – få fordel af Cloud Connector, en enkel løsning til effektive cloud-tilslutningsmuligheder, og få adgang til avancerede funktioner som batchscanning og automatisk filindeksering med Canon uniFLOW Online.

Maksimér jeres tid

Brugerne udnytter muligvis ikke jeres eksisterende tilgængelige print- og scanningsløsninger i clouden fuldt ud.

Resultatet er, at produktiviteten kommer bagud, og risici i forbindelse med informationssikkerhed stiger.

Vi har identificeret fem trin til bedre print og scanning nedenfor.

Niveau 1: Mobilitet – "Print fra cloud"

Handlinger:

1. Send dokumenter til print fra et hvilket som helst sted
2. Godkend på en hvilken som helst printer
3. Frigiv printjob sikkert

Resultatet:

Printjob bliver frigivet fra clouden hjemme, på kontoret eller i kontorfællesskabet

man looking at smartphone

Niveau 2: Enkelt – "Scan til e-mail"

Handlinger:

1. Scan dokumentet ved printeren
2. Vælg e-mailadresse som destination
3. Åbn e-mail
4. Find dokument
5. Åbn dokumenter
6. Omdøb
7. Gem og/eller videresend til kolleger

Resultatet:

Scannet dokument bliver gemt på en printer og kan sendes som en vedhæftet fil i en e-mail

three people looking at a laptop

Niveau 3: Sikkerhed – "Scan til cloud-lager"

Handlinger:

1. Scan dokument
2. Vælg cloud-lagerplacering, f.eks. Google Drev, OneDrive for Business, Dropbox, Box osv.

Resultatet:

Dokument bliver scannet automatisk til rette cloud-lagerplacering
Hjælper med at forbedre informationssikkerhed, samarbejde og produktivitet

AdobeStock

Niveau 4: Effektivitet – "Batchscanning"

Handlinger:

1. Log på printeren
2. Vælg scanningsikonet, der er konfigureret af IT med uniFLOW Online, som scanner til en forudindstillet cloud-placering, f.eks. Scan to OneDrive Filing Assist
3. Scan flere dokumenter ved hjælp af ADF med én arbejdsgang

Resultatet:

Flere sider bliver opdelt i individuelle dokumenter på udvalgte cloud-lagerplaceringer, hvilket sparer tid og forbedrer produktiviteten

Work professional working on her laptop

Niveau 5: Automatisering – "File Assist"

Handlinger:

1. Scan valgte dokumenter for en forretningsproces på printeren
2. Brug uniFLOW Online Filing Assist på computeren til at validere nøgledata (købsordrenummer/fakturareference/kundenavn osv.), og gem dem på cloud-placeringen

Resultatet:

Dokumenter arkiveres og indekseres på baggrund af de data, de indeholder, klar til yderligere behandling

Forbedret sikkerhed og datastyring

Office professional processing invoices.

HAR I BRUG FOR HJÆLP?

Få mere at vide om, hvordan jeres virksomhed kan drage fordel af Cloud Connectivity Solutions.

Mere end halvdelen af virksomheder forventer at administrere print helt eller hovedsageligt i clouden inden 2025

BLI_Six years_Logo_no bg
Canon uniFLOW Online har vundet en Buyers Lab (BLI) 2024 Pick Award for Outstanding Cloud Output Management Solution for sjette år i træk.

Relaterede softwareprodukter og løsninger

Udforsk andre løsninger til forretningsproceshåndtering, der kan hjælpe jer med at øge produktiviteten, effektiviteten og sikkerheden og gøre fremskridt i jeres digitale transformation.

Kontakt os for yderligere oplysninger og spørgsmål.