Mere end halvdelen af virksomheder forventer at administrere print helt eller hovedsageligt i clouden inden 2025
LØSNINGER
CLOUD CONNECTIVITY SOLUTIONS
Mød Canon Cloud Connectivity Solutions: Den nemme måde at frigøre det fulde potentiale i jeres Canon-flåde og få mere ud af jeres print- og scanningsinvesteringer.
OVERSIGT
Hurtig forbindelse
I kan nemt printe fra og scanne til almindelige cloud-lagertjenester som f.eks. OneDrive for Business, Dropbox eller Google Drev – få fordel af Cloud Connector, en enkel løsning til effektive cloud-tilslutningsmuligheder, og få adgang til avancerede funktioner som batchscanning og automatisk filindeksering med Canon uniFLOW Online.
Maksimér jeres tid
Resultatet er, at produktiviteten kommer bagud, og risici i forbindelse med informationssikkerhed stiger.
Vi har identificeret fem trin til bedre print og scanning nedenfor.
Niveau 1: Mobilitet – "Print fra cloud"
Handlinger:
1. Send dokumenter til print fra et hvilket som helst sted
2. Godkend på en hvilken som helst printer
3. Frigiv printjob sikkert
Resultatet:
Printjob bliver frigivet fra clouden hjemme, på kontoret eller i kontorfællesskabet
Niveau 2: Enkelt – "Scan til e-mail"
Handlinger:
1. Scan dokumentet ved printeren
2. Vælg e-mailadresse som destination
3. Åbn e-mail
4. Find dokument
5. Åbn dokumenter
6. Omdøb
7. Gem og/eller videresend til kolleger
Resultatet:
Scannet dokument bliver gemt på en printer og kan sendes som en vedhæftet fil i en e-mail
Niveau 3: Sikkerhed – "Scan til cloud-lager"
Handlinger:
1. Scan dokument
2. Vælg cloud-lagerplacering, f.eks. Google Drev, OneDrive for Business, Dropbox, Box osv.
Resultatet:
Dokument bliver scannet automatisk til rette cloud-lagerplacering
Hjælper med at forbedre informationssikkerhed, samarbejde og produktivitet
Niveau 4: Effektivitet – "Batchscanning"
Handlinger:
1. Log på printeren
2. Vælg scanningsikonet, der er konfigureret af IT med uniFLOW Online, som scanner til en forudindstillet cloud-placering, f.eks. Scan to OneDrive Filing Assist
3. Scan flere dokumenter ved hjælp af ADF med én arbejdsgang
Resultatet:
Flere sider bliver opdelt i individuelle dokumenter på udvalgte cloud-lagerplaceringer, hvilket sparer tid og forbedrer produktiviteten
Niveau 5: Automatisering – "File Assist"
Handlinger:
1. Scan valgte dokumenter for en forretningsproces på printeren
2. Brug uniFLOW Online Filing Assist på computeren til at validere nøgledata (købsordrenummer/fakturareference/kundenavn osv.), og gem dem på cloud-placeringen
Resultatet:
Dokumenter arkiveres og indekseres på baggrund af de data, de indeholder, klar til yderligere behandling
Forbedret sikkerhed og datastyring
HAR I BRUG FOR HJÆLP?
Få mere at vide om, hvordan jeres virksomhed kan drage fordel af Cloud Connectivity Solutions.
Relaterede softwareprodukter og løsninger
Udforsk andre løsninger til forretningsproceshåndtering, der kan hjælpe jer med at øge produktiviteten, effektiviteten og sikkerheden og gøre fremskridt i jeres digitale transformation.
-
KONTORPRINTERE
Omfattende print- og scanningsløsninger til ethvert professionelt kontormiljø
-
uniFLOW Online
Avanceret software til håndtering af print og scanning, der udnytter styrken i clouden.
-
Workspace Business-software
Se Canons softwareløsninger til at realisere effektiviteten på arbejdsområdet og transformere jeres virksomhed.
-
CLOUD CONNECTOR
Gør cloud-tilslutning enklere med Cloud Connector, en sikker og brugervenlig cloud-løsning til print- og scanningsworkflows.