Dokumentsammensætning og -levering

Digital transformation af fakturaer, opgørelser og personlig kommunikation, der er let forståelig og leveret gennem flere kanaler, og som fremskynder time-to-market via robust automatisering af forretningsprocesser.
A man looking at a computer screen

Canons dokumentsammensætning og -levering

Håndtering af variabel datakommunikation er vigtig for mange organisationer. Vores løsninger til dokumentsammensætning og -levering gør det muligt for virksomhedsbrugere hurtigt at producere og levere datastyret kommunikation i kundens foretrukne kanal.

Fordelene ved dokumentsammensætning og -levering

Reducér omkostningerne, mens I øger produktiviteten og optimerer jeres kommunikation med vores transformationsløsninger til dokumenthåndtering.

Øg produktiviteten

Fjern tidskrævende, repetitive, manuelle opgaver ved at strømline og automatisere dataworkflows fra en løsning, der giver ét enkelt kontrolpunkt.

Reducér omkostningerne

Producér kommunikation via flere kanaler, der er personligt tilpasset med tydelige budskaber, for at minimere dyre kundeservice-opkald og samtidig reducere forsendelsesomkostningerne.

Optimér kundeoplevelsen

Nå ud til jeres kunder med effektive, personlige dokumenter, herunder tilføjelse af reklamemeddelelser til jeres transaktionsbaserede kommunikation.

Overlejr ældre IT

Transformér jeres kommunikation, og introducér nye digitale kanaler uden at erstatte eksisterende ældre IT-systemer, så I opnår omkostningsreduktioner og undgår afbrydelser.

Relateret software

Er I på udkig efter andre omkostningseffektive løsninger, der kan hjælpe jer med jeres digitale transformation og samtidig forbedre jeres produktivitet, effektivitet og sikkerhed? Se vores udvalg af løsninger til forretningsprocesstyring.

Relaterede løsninger

Håndtering af kundekommunikation

Styrk jeres virksomhed og udforsk nye måder at kommunikere med kunderne på via vores digitale kommunikationsløsninger

Kundekommunikation

Hjælper jeres kunder med at skille sig ud på et marked med mange aktører.

Automatisering af dokumentproduktion

Automatisér og centralisér produktionen af forretningskritiske dokumenter

Create and Send

En brugervenlig applikation, der forenkler oprettelse og distribution af udgående ad hoc-breve og -dokumentation – fysisk eller digitalt – fra et hvilket som helst sted i verden.

Udforsk Digital Transformation Services

Driv jeres digitale transformation fremad, uanset hvor I arbejder fra.
UDFORSK RELATEREDE SERVICES
An AI image representing digital transformation

Se mere

Få mere at vide om, hvordan jeres virksomhed kan drage fordel af dokumentsammensætning og -levering.