LØSNINGER
Dokumentsammensætning og -levering
Digital transformation af fakturaer, opgørelser og personlig kommunikation, der er let forståelig og leveret gennem flere kanaler, og som fremskynder time-to-market via robust automatisering af forretningsprocesser.
OVERSIGT
Canons dokumentsammensætning og -levering
Håndtering af variabel datakommunikation er vigtig for mange organisationer. Vores løsninger til dokumentsammensætning og -levering gør det muligt for virksomhedsbrugere hurtigt at producere og levere datastyret kommunikation i kundens foretrukne kanal.
Fordelene ved dokumentsammensætning og -levering
Reducér omkostningerne, mens I øger produktiviteten og optimerer jeres kommunikation med vores transformationsløsninger til dokumenthåndtering.
Relaterede løsninger
-
Håndtering af kundekommunikation
Styrk jeres virksomhed og udforsk nye måder at kommunikere med kunderne på via vores digitale kommunikationsløsninger
-
LØSNING
Kundekommunikation
Hjælper jeres kunder med at skille sig ud på et marked med mange aktører.
-
Automatisering af dokumentproduktion
Automatisér og centralisér produktionen af forretningskritiske dokumenter
-
Create and Send
En brugervenlig applikation, der forenkler oprettelse og distribution af udgående ad hoc-breve og -dokumentation – fysisk eller digitalt – fra et hvilket som helst sted i verden.
Udforsk Digital Transformation Services
Driv jeres digitale transformation fremad, uanset hvor I arbejder fra.
UDFORSK RELATEREDE SERVICES Se mere
HAR I BRUG FOR HJÆLP?