Dokumentsammensætning og -levering
Digital transformation af fakturaer, opgørelser og personlig kommunikation, der er let forståelig og leveret gennem flere kanaler, og som fremskynder time-to-market via robust automatisering af forretningsprocesser.
Canons dokumentsammensætning og -levering
Håndtering af variabel datakommunikation er vigtig for mange organisationer. Vores løsninger til dokumentsammensætning og -levering gør det muligt for virksomhedsbrugere hurtigt at producere og levere datastyret kommunikation i kundens foretrukne kanal.
Fordelene ved dokumentsammensætning og -levering
Reducér omkostningerne, mens I øger produktiviteten og optimerer jeres kommunikation med vores transformationsløsninger til dokumenthåndtering.
Relaterede løsninger
Håndtering af kundekommunikation
Styrk jeres virksomhed og udforsk nye måder at kommunikere med kunderne på via vores digitale kommunikationsløsninger
Kundekommunikation
Hjælper jeres kunder med at skille sig ud på et marked med mange aktører.
Automatisering af dokumentproduktion
Automatisér og centralisér produktionen af forretningskritiske dokumenter
Create and Send
En brugervenlig applikation, der forenkler oprettelse og distribution af udgående ad hoc-breve og -dokumentation – fysisk eller digitalt – fra et hvilket som helst sted i verden.
Udforsk Digital Transformation Services
Driv jeres digitale transformation fremad, uanset hvor I arbejder fra.
UDFORSK RELATEREDE SERVICES