Spar penge
Få forbedret effektivitet og mindre spild
En hurtigere, smartere måde at håndtere mail på.
Et digitalt mailroom sørger for, at al indgående mail automatisk registreres, identificeres, valideres og sendes med de relevante indeksdata til de rigtige systemer eller personer.
Få forbedret effektivitet og mindre spild
Mere effektiv mailbehandling hjælper dig med at yde bedre kundeservice
Giv dine medarbejdere nem adgang til deres mail, uanset hvor de befinder sig
Udvikl en mere sikker måde at håndtere fortrolige oplysninger på
På opdagelse i fremtidens mailroom
Denne løsning har forbedret driften og givet hurtigere svartid over for kunderne.
Alan Watson
Relationship Manager, Aegon UK
Aegon er en international udbyder af livsforsikringer, pensioner og kapitalforvaltning, og de søgte en hurtigere metode til at behandle mails mellem virksomheden og deres 2 millioner kunder i Storbritannien. Ud over at være dyrt og arbejdskrævende påvirkede Aegons ineffektive mailbehandlingssystem den service, de leverede til deres kunder.
Ved hjælp af en flerfaset tilgang hjalp vi Aegon med at transformere deres mailbehandlingsteknologi ved at implementere vores Digital Mailroom-løsning. Vores mål var at forenkle og automatisere vigtige workflows, samtidig med at mailbehandling og -lagring blev centraliseret i et nyt, eksternt anlæg.
Denne løsning førte til 50 % hurtigere mailhåndtering, halverede arbejdsomkostningerne og førte til en samlet omkostningsbesparelse på 25 % ved at mindske mængden af papirprint og -lagring. Udover at øge kundetilfredsheden ved at give hurtigere svartider gav det nye system Aegon fuld kontrol over processen og mindre risiko for overtrædelse af lovmæssige krav.
Åbnes, scannes, identificeres, kontrolleres og læses for at trække de vigtigste data ud
Sorteres, indekseres og arkiveres automatisk
Sendes til den rette modtager og kan tilgås via enhver mobil enhed
Gør jeres HR-processer strømlinede ved at automatisere workflows, og få større kontrol og overblik
Styrk jeres virksomhed og udforsk nye måder at kommunikere med kunderne på via vores digitale kommunikationsløsninger
Tag kontrollen over jeres likviditet, og opdag, hvordan optimeret fakturering sparer jer tid og penge