Færre omkostninger
Undgå bøder for overskridelse af betalingsfrister, og fokusér mere på vigtige virksomhedsopgaver
Mere kontrol, effektivitet og synlighed i forbindelse med kreditorer.
Vores enklere og smartere tilgang til fakturahåndtering hjælper dig med at styre dit cashflow. Du sparer tid og får ro i sindet takket være en mere solid revisionshistorik.
Undgå bøder for overskridelse af betalingsfrister, og fokusér mere på vigtige virksomhedsopgaver
Reducér tidsforbruget til fakturabehandling, og minimér samtidig antallet af menneskelige fejl
Få fuldstændig registrering af fakturastatus, og træf mere velbegrundede beslutninger
Opnå en mere solid og en mere kompatibel revisionshistorik, og undgå svindel
Bidrager til en virksomheds modernisering
Takket være Canons hurtige og fejlfrie løsning har vi formået at forenkle faktureringsprocessen.
Ján Lipták
Finance Director, DB Schenker i Tjekkiet
Efter flere års ekspansion oplevede den førende internationale logistikudbyder, DB Schenker Czech Republic (CR), en markant stigning i antallet af modtagne fakturaer. For at håndtere de administrative flaskehalse, dette medførte, satte virksomheden sig et mål: at modernisere deres manuelle faktureringsproces.
Vi hjalp DB Schenker i Tjekket ved at levere en udliciteret end-to-end-service til fakturabehandling, som var baseret i Canon Delivery Center i Prag. Resultatet var et hurtigere og mere effektivt system med strømlinede workflows og automatiseret registrering, validering og matchning af fakturadata.
Vi halverede den tid, det tog at behandle fakturaer. Så DB Schenker i Tjekket kan nu behandle alle indgående fakturaer inden for 24 timer. Vores løsning gav også virksomheden mulighed for at overflytte fem kreditormedarbejdere, hvilket førte til yderligere driftsforbedringer.
Fakturaer i flere formater (papir og digitalt)
Papirfakturaer
Automatisk registrering af fakturadata
Kontrollér og validér betalinger
Modtag sign-off
Sikker opbevaring af fakturaer
Kontrollér betalinger
Overvåg processen
Gør jeres HR-processer strømlinede ved at automatisere workflows, og få større kontrol og overblik
Arbejd hurtigere, reducér omkostninger og yd bedre kundeservice ved at behandle mail hurtigere og mere effektivt