Hero
alt text goes here

3 ÅRS GARANTI*

Få endnu mere ro i sindet med vores 3 års kampagnetilbud

* Gælder for kvalificerede produkter nedenfor

* Vilkår og betingelser gælder.

Registrer dine 3 års garanti

Køb en af vores udvalgte PIXMA, MAXIFY-, i-SENSYS- og imageFORMULA-printere og -scannere, så kan du få endnu mere ro i sindet med vores 3 års Kampagnetilbud.

ANMOD NU

* Vilkår og betingelser gælder.

Kompatible produkter

Køb en af vores udvalgte PIXMA, MAXIFY-, i-SENSYS- og imageFORMULA-printere og -scannere, så kan du få endnu mere ro i sindet med vores 3 års Kampagnetilbud.

PIXMA

MAXIFY

i-SENSYS

imageFORMULA

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan ved jeg, om min anmodning er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?

Når du har registreret din online-anmodning om at få Canons udvidede garanti, vil du få tilsendt en bekræftelse på mail. Mailen indeholder både dit referencenummer og dine personlige login-oplysninger til en webside, hvor du kan følge status for din anmodning. I tilfælde af at du har registreret ukorrekte oplysninger, vises dette på websiden, og du vil også modtage en e-mail, der fortæller dig, hvilke oplysninger der mangler. Den hurtigste måde at give os manglende oplysninger på er ved at logge på websiden og opdatere dine oplysninger.

I hvilke formater kan dokumenter uploades som del af registreringsprocessen? Og findes der størrelsesbegrænsninger?

Bemærk! Din fil må ikke være større end 4 MB. Du kan kun uploade filer i .jpg, .tif og .pdf.

Hvilke transaktioner/produkter omfattes ikke af dette garantitilbud?

Du kan finde undtagelserne i vores vilkår og betingelser. Undtagelserne omfatter kort følgende:
1. Ikke-kampagneprodukter. Se HER for en komplet liste over kvalificerede produkter
2. Produkt købt uden for kampagneområdet
3. Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til, såkaldte parallelprodukter)

Hvad mener I med ‘betalingsmulighed’ i online-formularen?

Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.

Hvor finder jeg produktets serienummer?

Du kan finde serienummeret ved at besøge siden "Her finder du serienummeret"HER – det viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt/er. Du må IKKE forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Billedet nedenfor viser EAN/stregkoden, som normalt sidder på siden af produktkassen. Dette er IKKE produktets serienummer, som du skal bruge til at validere din anmodning. Serienummeret finder du på siden af selve produktet. Se vores vejledning HER for at finde serienummeret.

Hvorfor kan jeg ikke logge på websiden med min trackingkode?

Bemærk venligst, at dit login skelner imellem store og små bogstaver. Sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver).

Der sker muligvis følgende, når du forsøger at registrere dig online:
- Jeg har prøvet at registrere flere gange, men jeg får ikke lov
- Jeg bliver ved med at få en "ikke godkendt"-meddelelse
- Jeg har prøvet at sende formularen igen, men det virker ikke.
I de FLESTE tilfælde er det den enhed, du anvender til at få adgang til websiden, f.eks. en mobil/smartphone, Apple Mac, anden enhed mv., der er problemet. Det er ikke en fejl på websiden. Du skal kontakte producenten af det produkt, du anvender, for at få vejledning. Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål fra ovenstående ofte stillede spørgsmål, kan du e-maile os på nedenstående e-mailadresse, eller hvis din henvendelse haster, kan du ringe til os på følgende nummer +45 70 20 55 15 eller besøge Canons supportside.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan registrere min anmodning online?

Hvis du ikke kan bruge den online-registrering og den online-formular, skal du kontakte Canons kundesupport på følgende nummer +45 70 20 55 15 for at bestille en papirversion af registreringsformularen.

Hvordan er de forskellige niveauer af garantitjenester?

Return To Base:
Hvis et produkt får en fabrikationsfejl i garantiperioden skal det returneres til et autoriseret Canon-servicecenter, hvor det vil blive repareret af Canon-autoriserede teknikere helt uden beregning. Dit produkt vil blive returneret til dig, når reparationen er udført.


Onsite:
Hvis et kvalificeret produkt får en fabrikationsfejl i garantiperioden, vil der blive ydet garantiservice på stedet på en af følgende måder:

  • On-Site Repair/On-site reparation (via tekniker)
  • On-Site Exchange/On-site ombytning (via kurer)

Du kan få yderligere oplysninger om de forskellige garantitjenester og om de fuldstændige garantibetingelser ved at klikke her.

Hvordan gør jeg krav på mine kampagnegaranti-services?

Når din anmodning er godkendt, skal du kontakte din lokale Canon Support Helpdesk, hvis du har brug for udvidede eller opgraderede garantiservices via dette tilbud, og være klar til at:


a. Oplyse enhedens/printerens fulde navn og serienummer*;
b. Oplyse operativsystemet, som er installeret på din computer – hvis relevant;
c. Opgive dine kontaktoplysninger, adressen, hvor enheden/printeren er installeret, og din e-mailadresse;
d. Fremvise et købsbevis og bevis for godkendt tilbudsgaranti – som du har fået bekræftet pr. mail, da du registrerede produktet/produkterne;
e. Give en tydelig fejlbeskrivelse og udføre enhver form for fejlsøgning, som angivet;
f. Udføre de nødvendige instruktioner fra Helpdesk, så du kan modtage garantiservicen.

* Du kan få hjælp til at finde dit serienummer ved at klikke her.


Registrer dine 3 års garanti

Køb en af vores udvalgte PIXMA, MAXIFY-, i-SENSYS- og imageFORMULA-printere og -scannere, så kan du få endnu mere ro i sindet med vores 3 års Kampagnetilbud.

ANMOD NU

* Vilkår og betingelser gælder.