RF24-105mm F4-7.1 IS STM Lifestyle
alt text goes here

FÅ RABAT PÅ KOMPATIBLE OBJEKTIVER*

Objektivbonuskampagnen sluttede den 1. april 2021.

Hvis du har købt et kvalificerende kamera før den 1. april 2021, kan du stadig gøre krav på cashback-bonussen ved at købe et af de anførte objektiver.

Spor din anmodning

*Vilkår og betingelser gælder

Sådan får du din cashback-bonus

step01 step01

Trin 1

Køb et kvalificerende kamera før 1. april 2021.

Step 02 Step 02

Trin 2

Køb et af de udvalgte objektiver inden for kvalifikationsperioden: 3 måneder for EF-objektiver og 12 måneder for Rf-objektiver startende fra kameraets købsdato.

Step 02 Step 02

Trin 3

Klik på anmodningslinket, udfyld formularen, og upload dit købsbevis.

Step 04 Step 04

Trin 4

Få din cashback inden for 28 dage efter din anmodning er godkendt!

Udvalgte EF-objektiver

Købsperiode på 3 måneder

Udvalgte RF-objektiver

Forlænget købsperiode på 12 måneder

Få rabat på op til 3 RF-objektiver pr. kamera

Ofte stillede spørgsmål

BETALING:

Spørgsmål: Hvornår får jeg min cashback?

Vi bestræber os på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelse af en gyldig anmodning om cashback med dokumentation i form af kvitteringer. Når din anmodning er blevet godkendt, vil du modtage en e-mail for at bekræfte, at der ikke kræves yderligere dokumentation, og at din anmodning vil blive behandlet inden for 28 dage. Bemærk, at du når som helst kan tjekke din anmodning her med vores Anmodningstracker ved hjælp af dit unikke referencenummer (dette finder du øverst til højre i den bekræftelses-e-mail, du modtog, da du indsendte din anmodning).

Spørgsmål: Hvordan ved jeg, om min anmodning om cashback er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?

Der er 2 muligheder: 
  1. Du kan hurtigt kontrollere status for din anmodning her og indtaste dit referencenummer (dette finder du øverst til højre i den bekræftelses-e-mail, du modtog, da du indsendte din anmodning).
  2. Hvis du vil have mere detaljerede oplysninger, eller hvis der er et problem med din anmodning, skal du klikke her og bruge dine personlige loginoplysninger, som du fik på e-mail, da vi modtog din anmodning. 

Spørgsmål: Hvordan vil betalingen se ud på min bankkonto?

Cashback-betalinger foretages af vores servicepartner, og betalingerne har altid referencenavnet "Canon". Se efter denne reference på din bankkonto.

Hvorfor opkræver min bank gebyrer for overførsel?

Vi overfører som lovet det nøjagtige cashback-beløb i lokal valuta og bestræber os på at bruge lokale banker, hvor det er muligt, for at undgå gebyrer for modtageren. Canon kan dog ikke holdes ansvarlig for yderligere gebyrer, som din bank opkræver, og du skal kontakte din bank, hvis dette forekommer.

Spørgsmål: Hvordan kan jeg se, hvornår betalingen bliver gennemført?

Når din anmodning er blevet godkendt, sørger vi for cashback-betalingen, og du modtager en e-mail, der oplyser dig om, at pengene er på din konto. Du kan hurtigt kontrollere status for din anmodning her ved at indtaste dit referencenummer.

Spørgsmål: Jeg betalte for mit produkt med kreditkort, så hvorfor kan min betaling ikke bare refunderes til det samme kreditkort?

Canons cashback-betalinger kan kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til den bankkonto, som du oplyste på registreringstidspunktet.

Spørgsmål: Skal jeg betale skat, eller kan jeg få moms tilbage ved cashback?

Det er alene dit ansvar at betale eventuelle lovpligtige skatter, og Canon kan ikke rådgive om eventuelle procedurer vedrørende indrapportering til Skat. Kontakt venligst din lokale skattemyndighed.


CASHBACK-PROCESSEN:

Hvilke formater kan bruges til at uploade mit købsbevis, når jeg indsender min cashback-anmodning, og er der størrelsesbegrænsninger?

Du kan kun uploade i formaterne JPG, TIF og PDF, og din fil må ikke være større end 4 MB.
Du kan finde flere oplysninger om, hvordan du gør dette, i vores video 'Upload af dine dokumenter', som du finder på registreringsformularen for kampagnen.
Bemærk, at du ikke kan ansøge om cashback via brevpost. Kampagnen er kun online.

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis nogle af mine registrerede kontooplysninger har ændret sig siden den første registrering i denne kampagne, og jeg får brug for at opdatere dem?

Du kan opdatere dine bankoplysninger når som helst her via vores Customer Online Tracking System ved hjælp af de loginoplysninger, vi har sendt dig på e-mail.
Bemærk, at hvis det er tæt på fristen for din betaling, skal du kontakte Salgskampagnen med det samme via e-mail: cashback@claim-lookup.com eller på telefon +45 70 20 55 15 og informere os.

Spørgsmål: Jeg har bestilt et Canon-produkt inden for det tidsrum, som er specificeret for kampagnen, men det vil ikke ankomme til/blive leveret af forhandleren før efter de gyldige kampagnedatoer. Kan jeg stadig sende en anmodning til kampagnen?

Ja, gem venligst den ordrebekræftelse, du har (hvis dato skal ligge inden for kampagnedatoerne), og upload den sammen med din faktura, når du udfylder cashback-anmodningen. Du har en frist på en måned efter sidste salgsdato til at indsende dine dokumenter.

Spørgsmål: Jeg vidste ikke noget om denne kampagne, og jeg købte et produkt et par uger før/efter de angivne kampagnedatoer. Kan Canon gøre en undtagelse og tillade en cashback for mit køb?

Du kan desværre kun ansøge om deltagelse i kampagnen, hvis dit produkt er købt inden for de datoer, der er angivet i Vilkår og betingelser.

Spørgsmål: Hvad anses for et acceptabelt købsbevis?

I butikken: Canon kræver en kopi af din kvittering, som viser: købsdato, produktnavn og forhandler. Online: Canon kræver en kopi af din salgskvittering (ikke ordrebekræftelse eller forsendelsesmeddelelse). Kvitteringen skal vise købsdatoen, produktnavnet og forhandleren.

Spørgsmål: Hvilke transaktioner/produkter omfattes ikke af denne cashback?

Undtagelserne omfatter kort følgende:
1. Produkter, som ikke er en del af kampagnen (se den komplette liste over kampagneprodukter her)
2. Produkter, der er købt uden for kampagneperioden eller uden for kampagneområdet
3. Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til "parallelle/grå" produkter, som er originale Canon-produkter, der sælges uden for det tilsigtede marked til nedsat pris). Se her for at få yderligere oplysninger.
4. Produkter købt uden for EU.
5. Produkter købt hos tredjepartsforhandlerne Amazon eller eBay.
Du kan finde alle undtagelserne i vores Vilkår og betingelser.

Spørgsmål: Hvad mener I med 'betalingsmulighed' på online-anmodningsformularen?

Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.

Spørgsmål: Hvor finder jeg produktets serienummer?

Følg dette link for at finde serienummeret – Siden viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt(er). Du må ikke forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Serienummeret sidder på selve produktet.


FEJLFINDING:

Spørgsmål: Hvorfor kan jeg ikke logge på kundeportalen for at spore mit krav?

Der kan være en af følgende årsager: 

  • Brug de loginoplysninger, vi sendte til dig på. e-mail på det tidspunkt, hvor du indsendte din anmodning. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, skal du huske at se efter i din spam-mappe. 
  • Der skelnes mellem store og små bogstaver i dine loginoplysninger – så sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver). 
  • Hvis du har glemt din adgangskode, kan du vælge at nulstille den her

Spørgsmål: Hvilke forhandlere deltager i denne kampagne? Hvor kan jeg købe et kamera?

Gå til afsnittet Find forhandler her