4.1 Et CPS-medlemsabonnement giver dig forskellige fordele - f.eks. forbedrede reparations-, service- og lånefaciliteter, der leveres direkte af vores Canon Professional Service Centres ("PSC'er") i hele Europa, som er placeret i Frankrig, Tyskland, Italien, Spanien, Sverige og Storbritannien. Adgang til Canons dedikerede CPS Priority Support Helpdesk. Yderligere oplysninger om Canons fotovideoprodukter og -services, produktsupport til akkrediterede fagfolk ved større globale arrangementer og invitationer til medlemsarrangementer eller særtilbud fra Canon og vores partnere.
4.2 Vi tilbyder dette CPS-medlemskab til professionelle kunder og erhvervskunder i følgende "CPS-deltagerlande": Østrig, Belgien, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Ungarn, Irland, Italien, Finland, Danmark,Luxembourg, Nederlandene Polen, Portugal, Norge, Slovakiet, Spanien (kun fastlandet), Sverige og Storbritannien (kun fastlandet).
4.3 Vi tilbyder forskellige niveauer af CPS-medlemskab, og de niveauer, du kan abonnere på, afhænger af de produktpoint (defineret i paragraf 11.2 i disse vilkår), du har opnået på baggrund af dine registrerede berettigede produkter, som du ejer, og det abonnementsgebyr, du er villig til at betale. CPS-medlemskabsniveauerne er Silver, Gold, Platinum og Corporate (der i sig selv omfatter tre niveauer – A, B og C). En fuldstændig forklaring af CPS-medlemskabsniveauerne findes i paragraf 11.2.
4.4 Hvis du er godkendt til CPS-medlemskabsprogrammet af Canon, giver Canon dig de fordele, der svarer til det CPS-medlemskabsklasse, du har valgt, som beskrevet i afsnittet Fordele (paragraf 11) nedenfor. Hvis din virksomhed ønsker at opgradere eller nedgradere dit medlemsniveau, skal du ansøge om det ønskede niveau på CPS-abonnementssiden på din erhvervskonto. Ændringer af dit CPS-medlemskabsniveau vil først finde sted, når din nuværende abonnementsperiode udløber, og du vil blive opkrævet det fulde beløb for det nye opgraderede eller nedgraderede CPS-medlemsgebyr.
4.5 Dit CPS-medlemskort og CPS-abonnementssiden på din erhvervskonto indeholder dit CPS-medlemsnummer. Dette CPS-medlemsnummer skal angives af alle angivne "Superbruger(e)" eller "Bruger(e)" af din erhvervskonto, når du bruger en af CPS-fordelene, f.eks. anmodning om reparation eller service, adgang til arrangementer eller tilbud.