Værdi for pengene
Maksimer udbyttet af investeringer takket være vedligeholdelse af og support til din enhed.
Easy Service Plan er en pakkeservice, der tilbyder et udvalg af installation, uddannelse, support og vedligeholdelse, inklusive reservedele og arbejdskraft.
Få ro i sindet, oprethold kvaliteten, og sørg for, at dit udstyr fungerer, som det skal, med Canons Easy Service Plan.
Din virksomhed kan arbejde mere effektivt takket være et komplet udvalg af servicepakker. De omfatter installation og uddannelse samt faste kontrakter i forbindelse med vedligeholdelse og reparation af printeren.
Vores førsteklasses ekspertise kan understøtte imagePROGRAF-storformatprintere, imageFORMULA-scannere, i-SENSYS-laserprintere, imageRUNNER-multifunktionsprintere og -faxenheder.
En halv dags introduktion med en udførlig gennemgang af produktets funktioner og egenskaber, den installerede software og fejlfinding. Introduktionen omfatter printermenuer, rengøring og udskiftning af printhoved, ilægning af medier, vigtige og avancerede funktioner i Windows/Macintosh-printerdriveren samt relevante hjælpeprogrammer. Funktionerne i PosterArtist LT* bliver også dækket.
[*] Hvis den fulde version af PosterArtist er købt, vil denne blive indlæst og konfigureret i stedet for LT-versionen.
Hvordan anmoder jeg om service eller support til mit produkt?
Servicedesk-kontakt:
i-SENSYS: +45 70205515
imageFORMULA: +45 82333144
imageRUNNER: +45 82333144
imagePROGRAF: +45 82333144
WG7500-serien: +45 82333144
Åbningstider:
9:00 - 17:00 (mandag - fredag)
Helpdesk er lukket på helligdage i Storbritannien.
Bemærk, at disse telefonnumre kun gælder for support til dit produkt.
For at kunne hjælpe dig så hurtigt som muligt beder vi dig om at:
Tak for dit køb af Canons Easy Service Plan.
Løs fejl over telefonen via Canon Service Desk. Hvis fejlen ikke kan løses, kommer en kvalificeret servicetekniker ud til jer den følgende arbejdsdag*.
Skrivebordsprintere og -scannere kan returneres og repareres uden ekstra omkostninger, hvis fejlene ikke kan løses over telefonen*.
*Easy Service Plan-tilbuddet og vilkår kan variere fra land til land.
Vi leverer fuld installation og grundlæggende undervisning i brugen af dit produkts funktioner*.
Vores Service Desk og kvalificerede teknikere er kompetente og erfarne.
En struktureret supportproces betyder, at alle rapporterede problemer løses effektivt for at sikre problemfri drift.
Vores medarbejdere bruger afprøvede og pålidelige værktøjer til at sikre, at din virksomheds udstyr fungerer, som det skal.
Maksimer udbyttet af investeringer takket være vedligeholdelse af og support til din enhed.
Adgang til teknisk support, rådgivning og ekstern problemløsning når som helst.
Planlæg dit budget mere effektivt med faste kontraktperioder.
Du kan trygt drive din forretning med minimale afbrydelser.