DataMapper
Map din data for at gøre det let tilgængeligt for dine dokumenter, websider og e-mail skabeloner.
Automatiserer digitale og printrelaterede processer
Oplev PlanetPress Connect, en softwareløsning, der automatiserer og personaliserer din udgående kommunikation.
Om I er et sygehus, der skal sende specifik information til klienter, en organisation, der skal sende medlemsinformation, en produktionsvirksomhed, der skal sende nøjagtig produktinformation i en manual, så kan PlanetPress Connect optimere og automatisere denne proces.
PlanetPress Connect kan også optimere jeres fakturaworkflow. Træk data ind i jeres skræddersyede fakturaskabeloner og send dem ud. Alt sammen sættes op til at foregå automatisk.
Automatiser jeres distribution | Automatiser jeres udsendelser |
Automatiser jeres arkivering | Automatiser jeres dokumentworkflows |
Uanset hvad der skal ske med dit dokument, kan PlanetPress Connect automatisere det. Træk og slip-grænsefladen gør det nemt for dig at oprette og administrere dokumentarbejdsgange, der passer til din organisation.
Med PlanetPress Connect kan du sende en e-mail eller et printet dokument på et enkelt job. Og med et adaptivt og tilpasses værktøjssæt, kan du få det lige, som du vil have det.
Tilføjelse af variable scannemærker gør det muligt at automatisere brev- eller mailudsendelser og endda indsætte dynamiske sider, så udsendelsen gøres personlig. Alle oplysninger til samme person genkendes også i PlanetPress Connect, så der kun foretages en samlet udsendelse. Samme metode for manualproduktion.
Med PlanetPress Connect sker arkivering automatisk. Softwaren opretter en indeksfil for ethvert dokument oprettet, hvilket gør det nemt at hente information. Indekseringsinformationen kan anbringes i en stregkode, hvilket gør det muligt at arkivere dokumentet automatisk, hvor du ønsker den.
Uanset hvad der skal ske med dit dokument, kan PlanetPress Connect automatisere processen.
PlanetPress Connect består af 3 moduler. ’DataMapper’, ’Designeren’, ’Workflow’. Se video
Map din data for at gøre det let tilgængeligt for dine dokumenter, websider og e-mail skabeloner.
Opret al din forretningskommunikation i samme system.
Her integreres PlanetPress Connect med alle dine systemer, så alt kører snore lige.
Konvertér dokumenter til reel data til brug i ERP, CRM og meget mere.
Opnå højere produktivitet og styr omkostningerne ved at strømline dokumentworkflows med én management-løsning.
Giv kunderne bedre service ved at behandle mail hurtigere og mere effektivt.