Hvordan kan vi hjælpe dig?
Vi er her for at hjælpe med at besvare dine spørgsmål, løse problemer og indsende måleraflæsninger.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Vælg en valgmulighed nedenfor for at få den hjælp, du søger.
Kontakt os
Lad os begynde med at identificere dit produkt
Ændringsanmodning
Hvis du vil starte en ændringsanmodning, skal du indtaste dit produkt i feltet nedenfor.
Kontraktforespørgsel
Hvis du vil starte en kontaktforespørgsel, skal du indtaste dit produkt i feltet nedenfor.
Fakturaforespørgsel
Hvis du vil starte en fakturaforespørgsel, skal du indtaste dit produkt i feltet nedenfor.
Forespørgsel til selvbetjeningsportalen
Hvis du vil starte en forespørgsel til selvbetjeningsportalen, skal du indtaste dit produkt i feltet nedenfor.
Din forespørgsel
Brug formularen nedenfor til at definere karakteren af din forespørgsel
Dit spørgsmål
Brug formularen nedenfor til at definere karakteren af din forespørgsel
Tak
Vi er glade for, at vi kunne hjælpe dig
Hvis du har brug for yderligere hjælp, skal du vælge den relevante valgmulighed nedenfor.
Kontakt os
Mandag-fredag
09:00 - 17:00
Pris pr. opkald afhænger af dit abonnement og teleselskab. Kontakt venligst dit teleselskab for at få prisinformation.
For at hjælpe os skal du have følgende oplysninger klar:
- Det nøjagtige produktnavn
- Serienummeret for din enhed (sådan finder du dit serienummer)
- Operativsystem installeret på din computer (sådan identificerer du dit operativsystem)
- Referencenummer for tidligere kontakt med vores helpdesk
Alternativ metode: E-mail
Gennemsnitlig svartid:
Generel/teknisk support: 3-5 arbejdsdage
Canon Store: 2-4 arbejdstimer
Kontakt os
- Det komplette produktnavn
- Serienummeret for din enhed (sådan finder du dit serienummer)
- Operativsystem, der er installeret på din computer (sådan identificerer du dit operativsystem)
- Referencenummer for tidligere kontakt med vores helpdesk
Alternativ metode: E-mail
Gennemsnitlig svartid:
Generel/teknisk support: 3-5 arbejdsdage
Canon Store: 2-4 arbejdstimer
Tak
Dit spørgsmål er blevet sendt til Canon-kundesupport!
Du vil snart modtage en automatisk e-mail for at bekræfte modtagelsen af din anmodning, og en medarbejder vil forsøge at svare inden for 1-2 arbejdsdage.
Visse internetudbydere blokerer muligvis vores svar i den tro, at det er spam. Hvis du vil være sikker på at modtage et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@canon-europe.com til din adressebog.
Hvis du ikke modtager et svar inden for 1-2 arbejdsdage, beder vi dig om at kigge efter vores meddelelse i andre mapper som f.eks. 'Junk', 'Bulk', 'Unknown', 'Trash' eller 'Spam'.
Visse internetudbydere blokerer muligvis vores svar i den tro, at det er spam. Hvis du vil være sikker på at modtage et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@canon-europe.com til din adressebog.
Hvis du ikke modtager et svar inden for 1-2 arbejdsdage, beder vi dig om at kigge efter vores meddelelse i andre mapper som f.eks. 'Junk', 'Bulk', 'Unknown', 'Trash' eller 'Spam'.
Tak
Din meddelelse er blevet sendt til Canon Services & Support.
Vi bestræber os på at svare på din besked inden for de næste 1-2 standardarbejdstimer*, men i spidsbelastningsperioder kan det tage lidt længere tid at svare.
Vær opmærksom på, at visse internetudbydere muligvis blokerer vores svar i den tro, at det er spam. Kontrollér venligst dine mapper med "junk" eller "spam" for et eventuelt svar.
* Undtagen weekender og helligdage