eMaintenance – Enhedstilslutning
Dette er vores Connectivity Hub, hvor du finder vigtige oplysninger og omfattende vejledninger, der kan hjælpe dig med at tilslutte dine enheder. Lås op for smart, fjerndiagnosticering og datastyret indsigt, der er designet til at forbedre din virksomheds drift og øge effektiviteten.
Oversigt
eMaintenance håndterer tidskrævende opgaver i forbindelse med enhedshåndtering og administration. Automatiserede måleraflæsninger, fjerndiagnosticering, øjeblikkelige meddelelser om hændelser, forbedret administration af forbrugsstoffer og strømlinet enhedsimplementering hjælper din virksomhed med at blive mere effektiv.
Hvis din enhed/server holder op med at kommunikere med eMaintenance, betyder afbrydelsen, at vi ikke kan registrere nøjagtige måleraflæsningsdata, udløse automatisk genopfyldning af forbrugsstoffer eller levere proaktive supportservices til din enhed, hvilket forårsager forstyrrelser i disse services.
For at hjælpe med at løse eventuelle forbindelsesproblemer skal du klikke på det billede, der passer til din enheds kontrolpanel, for at få yderligere vejledning.
Kontrolpanelvalg
Klik på det billede, der svarer til din enheds kontrolpanel. Hvis kontrolpanelet ikke vises, skal du kontakte vores kundesupportcenter.
Kontrolpanelmulighed 1
Videokursus til kommunikationstest
Der er to kommunikationsmetoder. Se denne video for at få vejledning om den aktuelle kommunikationsmetode. Hvis den første video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den anden video for den ældre kommunikationsmetode.
Hvis den ovenstående video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den denne video for den ældre kommunikationsmetode.
-
Nedenfor er trinnene til at udføre en kommunikationstest på din Canon imageRUNNER ADVANCE DX
1. Tryk på tasten 123
2. Vælg Monitoring Service (overvågningsservice) i menuen
3. Tryk på knappen Communication Test\Comm. Test (kommunikationstest).
(Dette kan variere afhængigt af enhedens softwareversion. Du vil se et af de 3 skærmbilleder nedenfor)
4. Hvis du får knappen Start test, skal du trykke på den og derefter trykke på Ja for at udføre din kommunikationstest.
På nogle enheder behøver du ikke at gøre dette. Hvis det er tilfældet, skal du gå videre til trin 5
5. Din kommunikationstest vil nu blive udført, og mens dette sker, vil du få et af følgende skærmbilleder.
6. Når kommunikationstesten er færdig, får du en meddelelse om, at Communication was successful\Communication Test Result> All successful (Kommunikation lykkedes\Kommunisationtestresultat > Alt udført.
7. Hvis du får fejl, skal du kontakte din IT-afdeling for at sikre, at din enhed har tilladelse til at kommunikere med Canon.
Kontrolpanelmulighed 2
Videokursus til kommunikationstest
Der er to kommunikationsmetoder. Se denne video for at få vejledning om den aktuelle kommunikationsmetode. Hvis den første video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den anden video for den ældre kommunikationsmetode.
Hvis den ovenstående video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den denne video for den ældre kommunikationsmetode.
-
Denne vejledning viser dig, hvordan du udfører en kommunikationstest på din Canon imageRUNNER ADVANCE
1. Tryk på tasten 123
2. Vælg Monitoring Service (overvågningsservice) i menuen
3. Tryk på knappen Communication Test (kommunikationstest).
4. Tryk på knappen Start test.
5. Hvis testen lykkes, vil du se følgende bekræftelsesmeddelelse.
6. Hvis du får fejl, skal du kontakte din IT-afdeling for at sikre, at din enhed har tilladelse til at kommunikere med Canon.
Kontrolpanelmulighed 3
Videokursus til kommunikationstest
Der er to kommunikationsmetoder. Se denne video for at få vejledning om den aktuelle kommunikationsmetode. Hvis den første video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den anden video for den ældre kommunikationsmetode.
Hvis den ovenstående video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den denne video for den ældre kommunikationsmetode.
-
Denne vejledning viser dig, hvordan du udfører en kommunikationstest på din Canon imageFORCE
1. Tryk på tasten 123
2. Vælg Monitoring Service (overvågningsservice) i menuen
3. Tryk på knappen Communication Test\Comm. Test (kommunikationstest).
(Dette kan variere afhængigt af enhedens softwareversion. Du vil se et af de 2 skærmbilleder nedenfor)
4. Hvis du får knappen Start test, skal du trykke på den og derefter trykke på Ja for at udføre din kommunikationstest.
På nogle enheder behøver du ikke at gøre dette. Hvis det er tilfældet, skal du gå videre til trin 5.
5. Din kommunikationstest vil nu blive udført, og mens dette sker, vil du få et af følgende skærmbilleder.
6. Når kommunikationstesten er færdig, får du en meddelelse om, at Communication was successful\Communication Test Result> All successful (Kommunikation lykkedes\Kommunisationtestresultat > Alt udført.
7. Hvis du får fejl, skal du kontakte din IT-afdeling for at sikre, at din enhed har tilladelse til at kommunikere med Canon.
eMaintenance – Ofte stillede spørgsmål
-
Følg disse trin: Notér fejlkoden som reference
Kontrollér, at enheden er tilsluttet dit netværk, enten via kabel eller Wi-Fi
Hvis du kan printe til enheden, og din computer ikke er tilsluttet direkte til den med et kabel, er den på netværket
Kontakt din organisations IT-support, og bekræft, at enheden har adgang uden for dit netværk for at tale med os. De skal bruge oplysningerne i næste spørgsmål "jeg har brug for oplysninger om de URL-adresser, der bruges af enheden til at kommunikere med eMaintenance"
-
Cloud Connection Agent (CCA) er vores seneste kommunikationsmetode, som fungerer på det meste af vores nuværende portefølje
CCA
hbp-ec1l.srv.ygles.com – Port 443
kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443 eller 8883
rgt.srv.ygles.com – Port 443
camapi.srv.ygles.com – Port 443
camapi-ec1.srv.ygles.com – Port 443
hbpm-ec1l.srv.ygles.com – Port 443Remote Device Management Service (RDMS) er vores kommunikationsmetode til at sikre, at enhedens firmware holdes opdateret
RDMS
device.c-cdsknn.net – Port 443
device02.c-cdsknn.net – Port 443
a02.c-cdsknn.net – Port 443Embedded Remote Diagnostic Service (eRDS) er vores ældre kommunikationsmetode
eRDS
b01.ugwdevice.net – Port 443 -
Kontakt vores kundesupportcenter, hvor vores repræsentanter indhenter dine oplysninger og forbinder dig med det relevante team for at lette opsætningsprocessen.
-
Kontakt vores kundesupportcenter, hvor vores repræsentanter indhenter dine oplysninger og forbinder dig med det relevante team for at lette opsætningsprocessen.
-
Hvis meddelelsen Ingen tenant er registreret vises, når der udføres en kommunikationstest, er enheden ikke blevet registreret til det lokale salgsselskab. Kontakt dit lokale salgsselskab for at få den nødvendige nøgle. Denne kan derefter indtastes i enheden, så vil der blive udført en kommunikationstest på samme tid. Se videoen for at få yderligere oplysninger.
Selvbetjeningsportal
Vores selvbetjeningsportal er designet til at forenkle din oplevelse ved at tilbyde en problemfri måde at administrere din konto og dine produkter på. Via portalen kan du oprette og spore supportanmodninger, indsende måleraflæsninger, anmode om produktflytning eller -fjernelse og opdatere din konto og dine produktoplysninger. Derudover kan du oprette kontorelaterede forespørgsler, så du har effektiv og praktisk support lige ved hånden.
Du har måske også brug for ...
Kontakt os
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
Serienummer
Find serienummeret til dit produkt
Genanvendelse
Få mere at vide om Canons genbrugsprogram for patroner