eMaintenance – Enhedstilslutning

Dette er vores Connectivity Hub, hvor du finder vigtige oplysninger og omfattende vejledninger, der kan hjælpe dig med at tilslutte dine enheder. Lås op for smart, fjerndiagnosticering og datastyret indsigt, der er designet til at forbedre din virksomheds drift og øge effektiviteten.

Oversigt

eMaintenance håndterer tidskrævende opgaver i forbindelse med enhedshåndtering og administration. Automatiserede måleraflæsninger, fjerndiagnosticering, øjeblikkelige meddelelser om hændelser, forbedret administration af forbrugsstoffer og strømlinet enhedsimplementering hjælper din virksomhed med at blive mere effektiv.


Hvis din enhed/server holder op med at kommunikere med eMaintenance, betyder afbrydelsen, at vi ikke kan registrere nøjagtige måleraflæsningsdata, udløse automatisk genopfyldning af forbrugsstoffer eller levere proaktive supportservices til din enhed, hvilket forårsager forstyrrelser i disse services.


For at hjælpe med at løse eventuelle forbindelsesproblemer skal du klikke på det billede, der passer til din enheds kontrolpanel, for at få yderligere vejledning.

Kontrolpanelvalg

Klik på det billede, der svarer til din enheds kontrolpanel. Hvis kontrolpanelet ikke vises, skal du kontakte vores kundesupportcenter.

Kontrolpanelmulighed 1

Videokursus til kommunikationstest

Der er to kommunikationsmetoder. Se denne video for at få vejledning om den aktuelle kommunikationsmetode. Hvis den første video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den anden video for den ældre kommunikationsmetode.

Hvis den ovenstående video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den denne video for den ældre kommunikationsmetode.

  • Nedenfor er trinnene til at udføre en kommunikationstest på din Canon imageRUNNER ADVANCE DX


    1. Tryk på tasten 123

    Trin 1


    2. Vælg Monitoring Service (overvågningsservice) i menuen

    Trin 2


    3. Tryk på knappen Communication Test\Comm. Test (kommunikationstest).
    (Dette kan variere afhængigt af enhedens softwareversion. Du vil se et af de 3 skærmbilleder nedenfor)

    Trin 3a Trin 3b Trin 3c

    4. Hvis du får knappen Start test, skal du trykke på den og derefter trykke på Ja for at udføre din kommunikationstest.
    På nogle enheder behøver du ikke at gøre dette. Hvis det er tilfældet, skal du gå videre til trin 5

    Trin 4a Trin 4b

    5. Din kommunikationstest vil nu blive udført, og mens dette sker, vil du få et af følgende skærmbilleder.

    Trin 5a Trin 5b

    6. Når kommunikationstesten er færdig, får du en meddelelse om, at Communication was successful\Communication Test Result> All successful (Kommunikation lykkedes\Kommunisationtestresultat > Alt udført.

    Trin 6a Trin 6b

    7. Hvis du får fejl, skal du kontakte din IT-afdeling for at sikre, at din enhed har tilladelse til at kommunikere med Canon.

    Trin 7a Trin 7b

Kontrolpanelmulighed 2

Videokursus til kommunikationstest

Der er to kommunikationsmetoder. Se denne video for at få vejledning om den aktuelle kommunikationsmetode. Hvis den første video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den anden video for den ældre kommunikationsmetode.

Hvis den ovenstående video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den denne video for den ældre kommunikationsmetode.

  • Denne vejledning viser dig, hvordan du udfører en kommunikationstest på din Canon imageRUNNER ADVANCE


    1. Tryk på tasten 123

    Trin 1


    2. Vælg Monitoring Service (overvågningsservice) i menuen

    Trin 2


    3. Tryk på knappen Communication Test (kommunikationstest).

    Trin 3


    4. Tryk på knappen Start test.

    Trin 4


    5. Hvis testen lykkes, vil du se følgende bekræftelsesmeddelelse.

    Trin 5


    6. Hvis du får fejl, skal du kontakte din IT-afdeling for at sikre, at din enhed har tilladelse til at kommunikere med Canon.

    Trin 6

Kontrolpanelmulighed 3

Videokursus til kommunikationstest

Der er to kommunikationsmetoder. Se denne video for at få vejledning om den aktuelle kommunikationsmetode. Hvis den første video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den anden video for den ældre kommunikationsmetode.

Hvis den ovenstående video ikke stemmer overens med det, du ser, skal du se den denne video for den ældre kommunikationsmetode.

  • Denne vejledning viser dig, hvordan du udfører en kommunikationstest på din Canon imageFORCE


    1. Tryk på tasten 123

    Trin 1


    2. Vælg Monitoring Service (overvågningsservice) i menuen

    Trin 2


    3. Tryk på knappen Communication Test\Comm. Test (kommunikationstest).
    (Dette kan variere afhængigt af enhedens softwareversion. Du vil se et af de 2 skærmbilleder nedenfor)

    Trin 3a Trin 3b


    4. Hvis du får knappen Start test, skal du trykke på den og derefter trykke på Ja for at udføre din kommunikationstest.
    På nogle enheder behøver du ikke at gøre dette. Hvis det er tilfældet, skal du gå videre til trin 5.

    Trin 4a Trin 4b


    5. Din kommunikationstest vil nu blive udført, og mens dette sker, vil du få et af følgende skærmbilleder.

    Trin 5a Trin 5b


    6. Når kommunikationstesten er færdig, får du en meddelelse om, at Communication was successful\Communication Test Result> All successful (Kommunikation lykkedes\Kommunisationtestresultat > Alt udført.

    Trin 6a Trin 6b

    7. Hvis du får fejl, skal du kontakte din IT-afdeling for at sikre, at din enhed har tilladelse til at kommunikere med Canon.

    Trin 7a Trin 7b Trin 7c

eMaintenance – Ofte stillede spørgsmål

  • Følg disse trin: Notér fejlkoden som reference

    Kontrollér, at enheden er tilsluttet dit netværk, enten via kabel eller Wi-Fi

    Hvis du kan printe til enheden, og din computer ikke er tilsluttet direkte til den med et kabel, er den på netværket

    Kontakt din organisations IT-support, og bekræft, at enheden har adgang uden for dit netværk for at tale med os. De skal bruge oplysningerne i næste spørgsmål "jeg har brug for oplysninger om de URL-adresser, der bruges af enheden til at kommunikere med eMaintenance"

  • Cloud Connection Agent (CCA) er vores seneste kommunikationsmetode, som fungerer på det meste af vores nuværende portefølje

    CCA
    hbp-ec1l.srv.ygles.com – Port 443
    kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
    cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
    a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443 eller 8883
    rgt.srv.ygles.com – Port 443
    camapi.srv.ygles.com – Port 443
    camapi-ec1.srv.ygles.com – Port 443
    hbpm-ec1l.srv.ygles.com – Port 443

    Remote Device Management Service (RDMS) er vores kommunikationsmetode til at sikre, at enhedens firmware holdes opdateret

    RDMS
    device.c-cdsknn.net – Port 443
    device02.c-cdsknn.net – Port 443
    a02.c-cdsknn.net – Port 443

    Embedded Remote Diagnostic Service (eRDS) er vores ældre kommunikationsmetode

    eRDS
    b01.ugwdevice.net – Port 443

    Klik her for at downloade "Information Security with Canon eMaintenance". Dette giver tekniske oplysninger om eMaintenance.

  • Kontakt vores kundesupportcenter, hvor vores repræsentanter indhenter dine oplysninger og forbinder dig med det relevante team for at lette opsætningsprocessen.

  • Kontakt vores kundesupportcenter, hvor vores repræsentanter indhenter dine oplysninger og forbinder dig med det relevante team for at lette opsætningsprocessen.

  • Hvis meddelelsen Ingen tenant er registreret vises, når der udføres en kommunikationstest, er enheden ikke blevet registreret til det lokale salgsselskab. Kontakt dit lokale salgsselskab for at få den nødvendige nøgle. Denne kan derefter indtastes i enheden, så vil der blive udført en kommunikationstest på samme tid. Se videoen for at få yderligere oplysninger.

Selvbetjeningsportal

Data-Driven Decision Making in progress

Vores selvbetjeningsportal er designet til at forenkle din oplevelse ved at tilbyde en problemfri måde at administrere din konto og dine produkter på. Via portalen kan du oprette og spore supportanmodninger, indsende måleraflæsninger, anmode om produktflytning eller -fjernelse og opdatere din konto og dine produktoplysninger. Derudover kan du oprette kontorelaterede forespørgsler, så du har effektiv og praktisk support lige ved hånden.

Du har måske også brug for ...

Kontakt os

Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport

Serienummer

Find serienummeret til dit produkt

Genanvendelse

Få mere at vide om Canons genbrugsprogram for patroner