Vores nye selvbetjeningsportal er nu aktiv

Nye forbedrede funktioner omfatter selvhjælp til almindelige problemer, digital sagssporing og interaktion med medarbejdere, e-mailmeddelelser, der holder dig informeret om status og mulighed for at oprette anmodninger om forbrugsstoffer.

OPRET EN KONTO
Netaphor
Canon Camera

Gør din hverdag nemmere

Med Canons selvbetjeningsportal kan du:
 
  • Oprette en supportanmodning og spore dens status online
  • Indsende dine tælleraflæsninger
  • Anmode om at få flyttet eller fjernet dit produkt
  • Se og opdatere konto- og produktoplysninger
  • Stille spørgsmål om din konto

Fordele

  • Service, der er skræddersyet til dine behov

    24/7-adgang giver dig mulighed for selv at fejlfinde, sende en anmodning eller bestille forbrugsstoffer. Derudover har du mulighed for at spore status på eventuelle fejlmeldinger eller anmodninger, der er blevet oprettet, sammen med muligheden for at modtage opdateringer via e-mail.

  • Indsendelse af tælleraflæsninger har aldrig været nemmere

    Med Canons Self Service Portal kan du indsende dine tælleraflæsninger på hvilket som helst  tidspunkt uden at skulle ringe eller sende en e-mail til os. Når du indsender dine tælleraflæsninger online, får du adgang til dine seneste tælleraflæsninger samt den dato, de blev indsendt.

  • Alle dine oplysninger på ét sted

    Canons Self Service Portal giver dig øjeblikkelig adgang til dine konto- og produktoplysninger. Du kan også sende og spore forespørgsler vedrørende din konto.

Ofte stillede spørgsmål

Se ofte stillede  spørgsmål og svar om selvbetjeningsportalen og din konto.

Om Self Service Portalen

  • Self Service Portalener et sikkert og brugervenligt værktøj til administration af dine Canon-produkter og tilgængelige services. 
    Den giver 24/7-adgang til din konto, oplysninger om dine fejlmeldinger og serviceanmodninger, du har oprettet.

  • Den nye portal kan give hurtigere Responstider, hvis der opstår et problem, takket være forbedret guidet selvhjælp og direkte eskalering af sager til den korrekte afdeling. 
    Du kan spore status for alle dine sager og have direkte kommunikation med vores kundeservicemedarbejdere. 
    Du kan nemt indsende Tælleraflæsninger og bestille forbrugsstoffer til dine maskiner hurtigt og enkelt.

  • Canon kan se de samme oplysninger som dig, men de har også yderligere oplysninger om din servicehistorik
    Portalen er også synkroniseret med forskellige Canon-systemer for at sikre, at alle oplysninger holdes opdaterede og tilgængelige for alle nødvendige parter efter behov for at give dig det højeste supportniveau. 

  • Self Service Portalen, kundeservice-/kontaktcentersystemet og fjernbetjeningsværktøjer til deling af kundeoplysninger på farten er gennemgået til fulde og godkendt af Canons ICT Security-team og opfylder branchestandarderne for data-compliance og databeskyttelse. Mellem Canon og vores leverandører er der regler om datasikkerhed, og vores leverandører har deres egne strenge adfærdskodeks og kvalitetssikringsprocedurer for databeskyttelse.

  • Edge, Firefox og Chrome understøttes, men vi anbefaler, at du bruger Chrome.

  • Serviceanmodninger vil blive behandlet inden for normal åbningstid, anmodninger, der indsendes uden for dette tidsrum, vil blive behandlet næste tilgængelige arbejdsdag. Canon vil altid forsøge at svare på en servicebestilling (og om nødvendigt msende en tekniker) inden for kundens aftalte tilkaldetid.

Kontospørgsmål

  • Der findes to typer roller, der kan konfigureres i portalen: 
     
    Kundeadministrator: Administratoren er den primære kontaktperson i en organisation til håndtering af Canon-produkter og -services. Administrator har synlighed over alle Canon-produkter tildelt deres konti og kan uddelegere opgaver til andre brugere, som også kan tildeles administratorrollen. 
     
    Kunde: Kunden er en person, der er blevet tildelt at udføre serviceaktiviteter for et produkt, f.eks. oprette serviceanmodninger, indtaste måleraflæsninger. Kunden har kun synlighed over produkter, de er blevet tildelt. I modsætning til kundeadministratoren, vil denne rolle ikke kunne oprette andre brugere, uddelegere opgaver, og vedkommende vil ikke være den primære kontaktperson for nogen kommunikation fra Canon.

  • Administrator i Self Service Portalen er den primære kontaktperson i virksomheden, som administrerer Canon-produkter og -services.

  • Brugeren er en person i virksomheden, som af administrator(er) er blevet tildelt varetagelsen af serviceaktiviteter for et produkt (f.eks. oprettelse af servicebestillinger, indsendelse af tælleraflæsninger og opdatering af produktets placering).

  • Der kræves en e-mailadresse, for at du kan registrere dig i Self Service Portalen, bruge dens funktioner og modtage vigtige opdateringer via Self Service Portalen. Hvis du ikke ønsker at give os disse oplysninger, skal du fortsætte med at oprette servicebestillinger via telefon på vores sædvanlige numre.

  • Kontakt kundeservice, som vil hjælpe dig med dette.

  • Kontakt kundeservice, som vil hjælpe dig med dette.

  • Kontakt kundeservice, som vil hjælpe dig med dette.

  • Sørg for, at tælleraflæsningerne overholder følgende instruktioner:

    1. Tallene i tælleraflæsningerne kan ikke være mindre end de forrige.

    2. Du kan kun indtaste tælleraflæsninger én gang om dagen

    Hvis du stadig oplever problemer, skal du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig med dette.

    Alle accepterede tælleraflæsninger vises i tællerhistorikken, næste gang du logger på Self Service Portalen.

Konto

Hvis du allerede har en konto, skal du logge på. Hvis du er interesseret i vores portal, bedes du tilmelde dig for at oprette en konto.
Undersøgelse