Hvordan kan vi hjælpe dig?
Vi er her for at hjælpe med at besvare dine spørgsmål, løse dine problemer og pege dig i den rigtige retning, hvis du har brug for en reparation.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Vælg en valgmulighed nedenfor for at få den hjælp, du søger.
Kontrollér status for en anmodning om cashback
Vi kan desværre ikke genkende dette anmodningsnummer.
Kontroller, at det anmodningsnummer, du har indtastet, er korrekt. Du kan få flere oplysninger ved at kontakte os via e-mail på cashback@claim-lookup.com eller ved at ringe til os på +45 70 20 55 15.
Klik nedenfor for at gennemse din profil og opdatere dine oplysninger:
Garantioplysninger
Find forhandler
Virksomhedskonto
En erhvervskonto er åben for alle personer, der er registreret som en virksomhed eller en virksomhed, der bruger Canon-udstyr.
Aftal en reparation
Problem med nedlukning af printer
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Dette skete, fordi de berørte printere får adgang til en tredjepartsserver via internettet, når printeren tændes. Den 30. maj og derefter blev mængden af de data, der blev returneret fra tredjepartsserveren, øget.
Derfor kunne printeren ikke behandle dataene og slukkede umiddelbart efter at den blev tændt. Afhængigt af modellerne blev printeren slukket og tændt igen gentagne gange.
Den 7. juni 2022 blev mængden af data, der blev returneret af tredjepartsserveren, ændret til en mængde, som den berørte printer kan behandle. Det betyder, at de berørte printere tændes og fungerer korrekt.
Firmwaren med den korrigerede kontrol af databehandlingen er blevet frigivet som forberedelse til fremtidige ændringer af internetmiljøet.
Det anbefales, at printerens firmware holdes opdateret til den nyeste version.
Printerens firmware kan opdateres via netværket ved hjælp af selve enheden eller ved hjælp af Updater-værktøjet, som kan downloades fra firmwarefanen for dit produkt. Vælg en af metoderne til at opdatere firmwaren til dit produkt nedenfor.
Kontakt os
Lad os begynde med at identificere dit produkt
Aftal en reparation
Hvis du vil starte en reparationsanmodning, skal du indtaste dit produkt i feltet nedenfor.
Bemærk: Hvis du er en virksomhed, skal du have en aktiv erhvervskonto for at kunne sende en service- eller reparationsanmodning til Canon.
Aftal en service
Få mere at vide om de services, vi tilbyder, og vælg derefter dit produkt nedenfor for at begynde din serviceanmodning. Services er kun tilgængelige for udvalgte kameraer, objektiver og videoprodukter.
Bemærk: Hvis du er en virksomhed, skal du have en aktiv erhvervskonto for at kunne sende en service- eller reparationsanmodning til Canon.
Vedligeholdelse
Hold udstyret fuldt funktionsdygtigt med et stort udvalg af produktplejepakker, herunder rensning, kontrol og justeringer.
Opgraderinger
Du kan forbedre ydeevnen på udvalgte Canon EOS-, Cinema EOS- og XA/XF-kameraer, så du kan fortælle flere spændende historier.
PIXMA Print-plan
Lad os begynde med at identificere dit produkt
Printerfejlkoder
Lad os begynde med at identificere dit produkt
Fejlkoder i kamera
Lad os begynde med at identificere dit produkt
Canon Store
Lad os begynde med at identificere dit produkt
Dit spørgsmål
Brug formularen nedenfor til at definere karakteren af din forespørgsel
Canon Store
Vælg blandt mulighederne nedenfor for at definere karakteren af din forespørgsel
Tak
Vi er glade for, at vi kunne hjælpe dig
Hvis du har brug for yderligere hjælp, skal du vælge den relevante valgmulighed nedenfor.
Kontakt os
Mandag-fredag
09:00 - 17:00
Pris pr. opkald afhænger af dit abonnement og teleselskab. Kontakt venligst dit teleselskab for at få prisinformation.
For at hjælpe os skal du have følgende oplysninger klar:
- Det nøjagtige produktnavn
- Serienummeret for din enhed (sådan finder du dit serienummer)
- Operativsystem installeret på din computer (sådan identificerer du dit operativsystem)
- Referencenummer for tidligere kontakt med vores helpdesk
Alternativ metode: E-mail
Gennemsnitlig svartid:
Generel/teknisk support: 3-5 arbejdsdage
Canon Store: 2-4 arbejdstimer
Anbefalet alternativ metode: Live Chat
Gennemsnitlig svartid:
Afhænger af agentens tilgængelighed
Man-fre kl. 09:00-17:00
Kontakt os
Baseret på typen af dit spørgsmål anbefaler vi, at du kontakter os via livechat. Alternative kontaktmuligheder er dog tilgængelige nederst på siden.
For at hjælpe os skal du have følgende oplysninger klar:
- Det komplette produktnavn
- Serienummeret for din enhed (sådan finder du dit serienummer)
- Operativsystem, der er installeret på din computer (sådan identificerer du dit operativsystem)
- Referencenummer for tidligere kontakt med vores helpdesk
Alternativ metode: E-mail
Gennemsnitlig svartid:
Generel/teknisk support: 3-5 arbejdsdage
Canon Store: 2-4 arbejdstimer
Anbefalet alternativ metode: Ring til os
Gennemsnitlig svartid: 90 sekunder
Åbningstider:
Man-fre kl. 09:00-17:00
Tak
Dit spørgsmål er blevet sendt til Canon-kundesupport!
Du vil snart modtage en automatisk e-mail for at bekræfte modtagelsen af din anmodning, og en medarbejder vil forsøge at svare inden for 1-2 arbejdsdage.
Visse internetudbydere blokerer muligvis vores svar i den tro, at det er spam. Hvis du vil være sikker på at modtage et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@canon-europe.com til din adressebog.
Hvis du ikke modtager et svar inden for 1-2 arbejdsdage, beder vi dig om at kigge efter vores meddelelse i andre mapper som f.eks. 'Junk', 'Bulk', 'Unknown', 'Trash' eller 'Spam'.
Visse internetudbydere blokerer muligvis vores svar i den tro, at det er spam. Hvis du vil være sikker på at modtage et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@canon-europe.com til din adressebog.
Hvis du ikke modtager et svar inden for 1-2 arbejdsdage, beder vi dig om at kigge efter vores meddelelse i andre mapper som f.eks. 'Junk', 'Bulk', 'Unknown', 'Trash' eller 'Spam'.
Udtjente produkter
Alternativ metode: E-mail
Gennemsnitlig svartid:
Generel/teknisk support: 3-5 arbejdsdage
Canon Store: 2-4 arbejdstimer
Anbefalet alternativ metode: Ring til os
Gennemsnitlig svartid: 90 sekunder
Åbningstider:
Man-fre kl. 09:00-17:00
Anbefalet alternativ metode: Live Chat
Gennemsnitlig svartid:
Afhænger af agentens tilgængelighed
Man-fre kl. 09:00-17:00
Reparation eller ombytning på stedet
Dit produkt kan være berettiget til reparation eller ombytning på stedet. Kontakt os via en af nedenstående metoder for at få mere at vide.
Alternativ metode: E-mail
Gennemsnitlig svartid:
Generel/teknisk support: 3-5 arbejdsdage
Canon Store: 2-4 arbejdstimer
Anbefalet alternativ metode: Ring til os
Gennemsnitlig svartid: 90 sekunder
Åbningstider:
Man-fre kl. 09:00-17:00
Anbefalet alternativ metode: Live Chat
Gennemsnitlig svartid:
Afhænger af agentens tilgængelighed
Man-fre kl. 09:00-17:00
Kontakt os
Baseret på dit valgte produkt bedes du kontakte vores supportteam ved hjælp af en af nedenstående metoder, så vi kan yde yderligere hjælp.
Alternativ metode: E-mail
Gennemsnitlig svartid:
Generel/teknisk support: 3-5 arbejdsdage
Canon Store: 2-4 arbejdstimer
Anbefalet alternativ metode: Ring til os
Gennemsnitlig svartid: 90 sekunder
Åbningstider:
Man-fre kl. 09:00-17:00
Anbefalet alternativ metode: Live Chat
Gennemsnitlig svartid:
Afhænger af agentens tilgængelighed
Man-fre kl. 09:00-17:00
Kontrollér status for en servicebestilling
Kontroller status for din support-, service- eller reparationsbestilling