Reparationsproces
Reparationspriser, -proces og -formular. Læs vores reparationsproces, før du sender dit produkt til reparation.
Canons Factory Service Centre (FSC) er servicefaciliteter, der ejes af Canon. Som producent af Canon-produkter mener vi, at vores kunder fortjener den bedste kundeservice og support.
Hvert Canon FSC har højt uddannede teknikere, de nyeste værktøjer og udstyr og er topmoderne anlæg, der alle er sat op til at levere en bred vifte af services på tværs af Canons produktsortiment.
Afhængigt af, om du er en virksomhed eller forbruger, kan du arrangere en reparation af dit produkt på følgende måde:
Hvis du er forbruger:
I tilfælde af, at din Canon kommercielle garantiperiode er udløbet, eller at fejlens art ikke er dækket af den, tilbyder vi en række muligheder for reparation, der kan opkræves betaling for (enten reparation til fast pris, reparationsgrænse eller tids- og pristilbud), afhængigt af dit/dine produkt(er).
Alle vores muligheder for reparation, der skal betales for, er underlagt vores vilkår for service og reparation.
Reparationspriser, -proces og -formular. Læs vores reparationsproces, før du sender dit produkt til reparation.
Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen
Tlf.: +45 70 20 55 15
Mandag til fredag: 08:00-12:00 og 13:00-15:30
Før du sender dit produkt til et Canon Factory Service Centre, skal du læse vores vilkår for service og reparation.
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
Registrér dit produkt, og administrér din Canon ID-konto
Finn et verksted og annen nyttig informasjon om reparasjonsprosessen