A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Factory Service Centre

Hvorfor bruge Canons Professional Service-center?

Canons Factory Service Centre (FSC) er servicefaciliteter, der ejes af Canon. Som producent af Canon-produkter mener vi, at vores kunder fortjener den bedste kundeservice og support.

Hvert Canon FSC har højt uddannede teknikere, de nyeste værktøjer og udstyr og er topmoderne anlæg, der alle er sat op til at levere en bred vifte af services på tværs af Canons produktsortiment.

Reparation

Afhængigt af, om du er en virksomhed eller forbruger, kan du arrangere en reparation af dit produkt på følgende måde:

Hvis du er en virksomhed:
  • For at kunne sende en service- eller reparationsanmodning til Canon skal du have en aktiv erhvervskonto.
  • Du kan registrere dig til en erhvervskonto eller alternativt logge på , hvis du allerede har en erhvervskonto.
  • Når du har logget på din erhvervskonto, kan du starte din service- eller reparationsanmodning.

Hvis du er forbruger:

I tilfælde af, at din Canon kommercielle garantiperiode er udløbet, eller at fejlens art ikke er dækket af den, tilbyder vi en række muligheder for reparation, der kan opkræves betaling for (enten reparation til fast pris, reparationsgrænse eller tids- og pristilbud), afhængigt af dit/dine produkt(er).

  • Reparation til fast pris: Du får en fast pris, før du sender dit/dine produkt(er) til et Canon Professional Service-center. Denne faste pris omfatter omkostningerne til alle nødvendige reservedele, arbejdskraft og returforsendelse.
  • Reparationsgrænse: Du kan angive en reparationsgrænse (dvs. maksimalt reparationsgebyr), før du sender dit/dine produkt(er) til et Canon Professional Service-center, men der gælder dog en minimumsværdi. Dette fungerer som din tilladelse til, at vi fortsætter med reparationen, og der vil ikke blive afgivet et tilbud. Hvis reparationen kan udføres mod et gebyr, der er lavere end den angivne reparationsgrænse, vil du kun blive opkrævet det lavere beløb. Ved at gøre brug af en reparationsgrænse kan der opnås en hurtigere reparationstid for dig, og din reparation vil heller ikke være underlagt et afvisningsgebyr (gælder, hvis du anmoder om et tids- og pristilbud)
  • Tids- og pristilbud: Du kan anmode om et tids- og pristilbud, hvor der efter produktets ankomst til et Canon Professional Service-center vil blive udført en teknisk diagnose. Vi vil derefter give dig et tilbud, der beskriver de forventede omkostninger til reparation af dit/dine produkt(er), som du har mulighed for enten at acceptere eller afvise, før reparationsarbejdet påbegyndes. Hvis du afviser vores tilbud, opkræves der muligvis et afvisningsgebyr for at dække udgifterne til kontrollen.

Alle vores muligheder for reparation, der skal betales for, er underlagt vores vilkår for service og reparation.

Services, vi tilbyder

Kontaktoplysninger

Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen

Tlf.: +45 70 20 55 15


Kun problemer relateret til reparation – hvis du har andre spørgsmål, kan du besøge vores supportwebside for at få nyttige oplysninger.

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Åbningstider

Mandag til fredag: 08:00-12:00 og 13:00-15:30

Servicevilkår og reparation

Før du sender dit produkt til et Canon Factory Service Centre, skal du læse vores vilkår for service og reparation.

Du har måske også brug for ...