Canon Professional Service Center
Oplysninger om ekspeditionstid
Vi har en stor mængde anmodninger, så vi står i øjeblikket over for nogle forsinkelser i vores reparationer og services, og der er ingen fast reparationstid (undtagen for vores CPS-kunder).
Anmodninger kan tage gennemsnitligt 3 uger eller længere afhængigt af tilgængeligheden af reservedele eller teknikere.
I tilfælde af, at din serviceanmodning ikke haster (dvs. ingen fejl), anbefaler vi derfor, at du overvejer at udsætte afsendelsen af dit produkt.
Vi vil gerne forsikre dig om, at vores Canon Professional Service/Factory Service Centre fokuserer alle tilgængelige ressourcer og tager afgørende skridt til at løse eventuelle afbrydelser så hurtigt som muligt.
Vi bestræber os på at sikre, at service- og reparationsanmodninger bliver gennemført så hurtigt som muligt, og vi vil gerne takke dig for din tålmodighed, mens vi arbejder gennem denne afbrydelse.
Besøg denne side for at få flere oplysninger. Hvis du har brug for hurtig support eller er bekymret for din individuelle sag, er vores supportteam altid til rådighed, så kontakt os.
Hvad er et Canon Professional Service Center?
Services, vi tilbyder
-
Service og reparation
Service- og reparationspriser, behandling og formular. Læs vores service- og reparationsproces, før du sender dit produkt til service eller reparation.
-
Vedligeholdelse
Hold udstyret fuldt funktionsdygtigt med et stort udvalg af produktplejepakker, herunder rensning, kontrol og justeringer.
-
Opgraderinger
Du kan forbedre ydeevnen på udvalgte Canon EOS-, Cinema EOS- og XA/XF-kameraer, så du kan fortælle flere spændende historier.
-
Express
Hvis du har travlt, tilbyder vi vores "mens du venter"-sensorrensning og hurtigere ekspeditionstider for services.
-
Garanti
Vilkår og betingelser for garanti, ofte stillede spørgsmål og kontaktoplysninger.
Produkter, vi dækker
Canon Professional Service Centre håndterer en lang række Canon-produkter som f.eks.:
- Kameraer og objektiver (EOS, IXUS, PowerShot)
- Videokameraer og objektiver (Cinema EOS-, LEGRIA-, XA/XF/ME-serien)
- Broadcast-objektiver
- Pro-skærme
- Remote PTZ
- Kikkerter
- Projektorer
- Andre produkter (Zoemini, lommeregnere, presentere osv.)
Vær opmærksom på, at vi muligvis ikke tilbyder visse services til visse produkter, f.eks. hvis der ikke længere fås reservedele til det.
Kontakt os
Canon Professional Service Center
Krokslätts Fabriker 16,
431 37
Mölndal – Vejbeskrivelse
Tlf: +46 8 519 923 69
Post: psc.service@canon.se
Kun problemer relateret til service og reparation – hvis du har andre spørgsmål, kan du besøge vores supportwebside for at få nyttige oplysninger.
Åbningstider:
Mandag til torsdag: 09.00 - 16.00
Fredag: 09.00 - 15.00
Lukket på helligdage.
Vilkår og betingelser
Før du sender dit produkt til et Canon Professional Service Centre, skal du læse vores vilkår for service og reparation.
Før du låner et produkt fra os, bedes du læse vores lånevilkår.
Du har måske også brug for ...
-
Kontakt os
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
-
Reparation
Find et servicecenter, og find andre nyttige oplysninger om vores reparationsproces
-
Genanvendelse
Få mere at vide om Canons genbrugsprogram for patroner
-
Canon-konto
Registrér dit produkt, og administrér din Canon-konto