Canon Professional Service Center

Canon Camera

Oplysninger om ekspeditionstid

Vi har en stor mængde anmodninger, så vi står i øjeblikket over for nogle forsinkelser i vores reparationer og services, og der er ingen fast reparationstid (undtagen for vores CPS-kunder).


Anmodninger kan tage gennemsnitligt 3 uger eller længere afhængigt af tilgængeligheden af reservedele eller teknikere. 


I tilfælde af, at din serviceanmodning ikke haster (dvs. ingen fejl), anbefaler vi derfor, at du overvejer at udsætte afsendelsen af dit produkt. 


Vi vil gerne forsikre dig om, at vores Canon Professional Service/Factory Service Centre fokuserer alle tilgængelige ressourcer og tager afgørende skridt til at løse eventuelle afbrydelser så hurtigt som muligt. 


Vi bestræber os på at sikre, at service- og reparationsanmodninger bliver gennemført så hurtigt som muligt, og vi vil gerne takke dig for din tålmodighed, mens vi arbejder gennem denne afbrydelse. 


Besøg denne side for at få flere oplysninger. Hvis du har brug for hurtig support eller er bekymret for din individuelle sag, er vores supportteam altid til rådighed, så kontakt os.

Hvad er et Canon Professional Service Center?

Canon Professional Service Centre (PSC) er servicefaciliteter, der ejes af Canon. Som producent af Canon-produkter mener vi, at vores kunder fortjener den bedste kundeservice og support.
 
Hvert Canon PSC har højt uddannede teknikere, de nyeste værktøjer og udstyr og er topmoderne anlæg, der alle er sat op til at levere en bred vifte af services på tværs af Canons produktsortiment.
 
Hvorfor bruge et Canon PSC?
Vi anbefaler, at al service og alle reparationer udføres professionelt for at undgå skader på dit produkt. 
 
Vores Canon Professional Service Centres har specialværktøjer og software, der bruges af vores højtuddannede teknikere i henhold til en høj standard.

Services, vi tilbyder

Service og reparation

Service- og reparationspriser, behandling og formular. Læs vores service- og reparationsproces, før du sender dit produkt til service eller reparation.

Vedligeholdelse

Hold udstyret fuldt funktionsdygtigt med et stort udvalg af produktplejepakker, herunder rensning, kontrol og justeringer.

Opgraderinger

Du kan forbedre ydeevnen på udvalgte Canon EOS-, Cinema EOS- og XA/XF-kameraer, så du kan fortælle flere spændende historier.

Express

Hvis du har travlt, tilbyder vi vores "mens du venter"-sensorrensning og hurtigere ekspeditionstider for services.

Garanti

Vilkår og betingelser for garanti, ofte stillede spørgsmål og kontaktoplysninger.

Produkter, vi dækker

Canon Professional Service Centre håndterer en lang række Canon-produkter som f.eks.:


  • Kameraer og objektiver (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokameraer og objektiver (Cinema EOS-, LEGRIA-, XA/XF/ME-serien)
  • Broadcast-objektiver
  • Pro-skærme
  • Remote PTZ
  • Kikkerter
  • Projektorer
  • Andre produkter (Zoemini, lommeregnere, presentere osv.)

Vær opmærksom på, at vi muligvis ikke tilbyder visse services til visse produkter, f.eks. hvis der ikke længere fås reservedele til det.

Canon Camera
PSC Video

Kontakt os

Canon Professional Service Center
Krokslätts Fabriker 16,
431 37
Mölndal – Vejbeskrivelse


Tlf: +46 8 519 923 69

Post: psc.service@canon.se


Kun problemer relateret til service og reparation – hvis du har andre spørgsmål, kan du besøge vores supportwebside for at få nyttige oplysninger.


Åbningstider:

Mandag til torsdag: 09.00 - 16.00
Fredag: 09.00 - 15.00


Lukket på helligdage.

Vilkår og betingelser

Før du sender dit produkt til et Canon Professional Service Centre, skal du læse vores vilkår for service og reparation.

Før du låner et produkt fra os, bedes du læse vores lånevilkår.

Du har måske også brug for ...

Kontakt os

Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport

Reparation

Find et servicecenter, og find andre nyttige oplysninger om vores reparationsproces

Genanvendelse

Få mere at vide om Canons genbrugsprogram for patroner

Canon-konto

Registrér dit produkt, og administrér din Canon-konto